2014年3月27日 星期四

睇得開! (w/album)

相片連結


有好幾日無寫blog, 3隻豬仔生活如常, 無咩特別問題係好現像, 又或者係比起以前
, 將問題比較睇得開啦!

往時豬仔們有任何事故, 我會諗盡一切辦法去解決問題;
呢樣當然無改變, 有問題我仍然係盡心, 盡意, 用盡我一切力量去幫!

但心態有D唔同, 我再唔會執著於要恢復從前一樣,  只要盡咗力去幫, 無放棄任何可以嘗試嘅辦法, 我唔再心理上揹住一個重重嘅包袱咁不安!

今次達達再度開始甩毛同
椎間盤問題, 我都有搵新嘅辦法去幫佢, 但效果是否理想, 就完全唔係由我controlled喇! 執拗於效果完美就有如要求長生不老咁荒唐 :)

一件機器用舊咗經過維修都未必會同之前咁好, 一個有病嘅身體, 康復後狀態亦唔一定如先前咁勇,  能夠100%康復係bonus, 但求保得住安穩嘅狀態, 其實已經好好!

我但願3隻豬平安過渡每一日, 今後我都會一如以往, 有事會諗方法盡量去幫,  但希望自己可以做得到唔再庸人自擾, 擔心多多!

近呢個星期開始咗口腔健康嘅順勢療法, 要密密餵藥, 都只可以抽空遊吓花園,  完成療程後好快一切就可以回復正常!



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!