2014年7月10日 星期四

拿捏正確唔容易 (w/album)

相片連結


見到豆b食藥食到呆呆吽吽, 個心好不忍! 
頸椎嘅藥都未食完, 又要食呢D消腫藥, 希望可以幫到D腫塊無咁大舊, 要佢食咁多藥我好唔開心;  雖然初步塗片檢查, 細胞係無異常, 但都係難放心, 就算lab report都係正面結果,  要我無事係唔可能, 點可能明明有幾身上當唔知道?

琴晚上網搵料, 又同Mi傾過, 佢喺順勢療法網頁將以下呢段copied咗比我,  其實我都其他網頁見到有詮釋雷同, 話係身體響起警號!
"Tumours – the body is trying to push the toxins out of the body. It has found a weakness in a particular tissue and now you see the tumour with your naked eye. Cysts result."
A都覺得正常健康嘅身體點會有脂肪發炎, 都係有問題存在咗!

每日都
更新知識, 以前唔識唔明依家都有起碼概念, 知道邊D係可行, 邊D唔可行, 好似食咁多藥身體會積聚好多chemical毒素, 我一直都擔心, 但唔食又唔得! 
知得越多挑戰好似越大, 就連醫生都話我做嘅唔同一般人, no comment!
我係咪真係做得太過火? 今早起身時望住豆b, 我好有挫敗感 :(

我只係諗住能力所及就比多D照顧關心, 咁都有錯? 
可以比佢哋食得好D, 有身體唔妥盡量幫助, 咁都做多咗?
唔通獸醫話無嘢可做, 我就只係嘆句奈何?
明知可以有另類療法,其他幫助, 我點可以放棄喎!
雖然嘗試咗亦未必會成功, 有人會笑我做多餘, 但至少我盡力過!


達達豬都舒服到瞓覺


心情低落都係搵D嘢做下消磨時間, 忙起上
就咩都忘記咗, 決定用個新浴筒幫波波達達浸微泡浴!

呢個浴筒真係好好用, 最開心係兩隻豬都好舒服!
以前浸浴只有波波最
enjoyed, 會想覺; 今次達達都好放鬆, 明顯鍾意呢個浴筒, 原來一個適合嘅用具起到咁大作用!

今日同達達敷埋扶養泥, 同佢保養吓D皮毛, 希望佢會keep, 唔會去到最差個位度! 





望住3隻豬仔, 即使曾經有過挫敗, 會問自己咁大壓力咁辛苦所為何事? 但今日見到達達成個八婆仔咁嘈嘈閉, 就笑
;) 
相比起以前, 達達只係一隻木無表情毛公仔, 依家真係好生鬼; 佢同我地相處時係多互動, 就今日我同佢吹乾毛毛時, 佢甚至主動舔我塊面, 呢種感動, 就係我願意為佢付出答案! 


我都係會繼續用自己方式去照顧佢, 可能係做得多, 但好過無做過; 從來要拿捏係正確中間位置都係唔容易㗎啦!





多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!