2014年7月31日 星期四

阿某整餅



仲有一個月左右就係3隻豬8歲生日喇, 今年決定唔訂蛋糕, 自己試吓做 :) 
我從來都無做過餅, 今次就真係阿整餅, 試吓親自操刀!
自己做有個好處, 係材料可以掌控, 用咩料一清二楚, 咁較安全; 因為要監察住豆b健康, 食材要嚴選, 過咗生日就同佢番去診所報到, 希望今次驗血報告良好啦!








都試過跟幾個食譜, 試做咗幾次, 最後決定做個最簡易嘅; 由於狗狗唔可以加發粉, 我又懶用打蛋器分離蛋黃蛋白, 所以做出嘅效果就無咁好喇; 不過比3隻豬試食佢哋都OK, 係無咁鬆軟, 但都濕濕哋軟綿綿, 主要都係要
味道嗟!
呢個食譜啱晒我呢D初哥啦:)

http://blog.xuite.net/mingpoon123/hkblog/103755529

 




今年中秋同3隻豬生日只差3日, 我會做埋月餅一次過慶祝, 咁生日餅就做細細個嘅cupcake, 最怕食唔晒D嘢左留右留, 極其量留過夜算喇!
諗好食材就諗裝飾喇, 要用中秋主題做生日cupcake, wahaha, 我有idea喇!




呢間餅店嘅cupcake做得好靚!

好幸運睇到某餅店做蛋糕裝飾用另類材料,  佢捨棄番糖改用黏土; 佢話反正番糖狗狗都唔食得, D裝飾又保留唔耐, 就有呢個idea!
我會
用個透明蓋, 將蛋糕隔開
, 然後將裝飾放蓋上, 之後會保留起D裝飾, 再加工做另類制成品啦 :)

黏土手工我有興趣玩, 開工喇!!
 


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!