2014年7月8日 星期二

脂肪發炎?


3隻豬好似日日都有麻煩事, 真係想死 :'(

今日幫豆b梳毛, 發覺佢背脊腫起, 有兩個瘤狀物體, 係我
之前一直無為意? 我日日都摸住佢哋, 有咁大個瘤我點會唔知; 但今日一摸,  個心即刻沉咗落去,  摸前胸, 都有一, 死啦點解會咁多? 真係虧我話自己咁小心, 原來都係大意!

近來成
同豆b見醫生, 都全身摸摸去, 咁明顯醫生無可能唔話比我知, 咁短時間點會變得咁多, 大得咁快? 琴日我都未發覺有呢D, 好驚! 
好自責我有疏忽, 點解唔一早發覺去就醫? 但阿女話佢每晚都卒b毛毛, 肯定琴晚都無事!



近日太多狗狗罹患癌症, 我都睇到心驚, 已經盡可能幫佢哋打好底子; 又話黑酵可以預防惡性腫瘤, 3隻豬一直都有keep住食, 都食咗有年半多D啦! 
唉! 要嘅真係逃不了, 要發生嘅想避開真係唔容易!

第一時間call Hsiang醫生, 帶豆b去就,  但都要再等幾小時, 又開始行唔安坐唔落, 天呀, 真係厚多士(好多事)!!

好唔容易挨到夠鐘, 到達診所就
都離, 今日老公有嘢做唔可以陪我, 多謝A又鼎力相助, 佢話會去診所.
多謝呢份支持呢份關心, 我都唔再, 銘感厚意!
再多謝V同Mi都咁關心, 一路
支持! 

Hsiang醫生檢查過後就叫我先唔好擔心, 憑經驗去睇似係脂肪發炎, 睇落病徵b相似, 呢種病例係得好快, 腫塊唔係生長於皮下, 係來自肌肉底下深層; 今早我檢查時就係發覺生得咁深入, 先驚到死 :(  
呢種又唔係脂肪瘤, 係關於免疫力問題, 聽到我頭頂一舊雲, 其實究竟係乜嘢成因, 都不明所以!


我都做盡一切去提高佢哋免, 仲可以做D?
Dr. Hsiang抽咗少少組織出
, 做一個初步抹片檢查, 先睇睇有無細胞異常, 然後再要送化驗所進一步檢查睇睇有無感染細菌!

顯微鏡下只見到白血球同
脂肪, 同推斷合 :) 醫生話之前佢都有遇過呢種病例, 手術切割後化驗都唔屬惡性腫瘤,  所以唔使咁擔心!
當然想確診一定要做
biopsy, 想醫理就只有做手術; 但Dr. Hsiang唔建議, 因為割後都有機會重生, 而最主要係豆b嘅氣管塌陷嚴重, 麻醉高危!

先後
3個醫生都話豆
b未必過到麻醉呢關, 既然係咁, 叫我當無事發生!

反正豆b唔痛一齊如常, 呢個病亦唔會致命, 係摸落有腫塊令我不安, 現階段我都別無選擇, 只好由得佢喇!
等化驗報告出咗再算, 或者可以試吓另類療法,  再諗諗!




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!