2015年4月21日 星期二

今次無運行 (w/album)

相片連結

琴日同老公帶埋新工人姐姐一齊, 帶3隻豬仔去寵物公園玩, 本來早上有毛毛雨以為唔去得喇, 但食完午餐見
停咗, 就決定起行, 希望天氣唔係咁好, 幸運嘅可以好似上次咁, 公園無其他狗狗嘛!
但今次無運行, 仲第一次遇見大狗, 有兩隻巨型雪撬犬呀, 當佢哋見波波喺車仔入面狂吠, 齊齊向住我跑過嚟, 我嚇到腳都軟埋, 好彩有老公擋喺我前面咋!



我明白呢個係寵物公園, 任何狗狗都可以自由行, 但體型大細太懸殊, 我唔敢放豬仔落地喇, 又唔知
嗰兩隻狗狗有無攻擊性, 點敢博吖, 真係一啖就可以咬死我D豬啦!

唯有推住車仔遠離佢哋,   不過波波都係緊張到眼都凸晒, 最慘係呢兩隻大狗仲時不時都走過嚟聞吓, 嚇得我快快將車蓬落番, 冚到實一實啦!




可能對方主人見我
咁耐都唔放狗落地下, 從遠處大聲嗌, 話狗狗唔會咬!
邊有人
可以100%保証無意外㗎, 如果狗狗突然發難, 我就死得啦, 咬到我嘅豬仔真係無得救喇, 咁等如殺咗我啦, 我要100%保護我3隻豬仔㗎!
我話唔得呀, 佢哋好細隻咋, 我自己都驚啊!

呢兩隻大狗主人算係好人喇, 見兩隻狗成日跑過
嚟, 波波又猛吠, 我同新姐姐都騰晒, 無耐就帶走狗狗喇!
把握時間, 即刻放3隻豬落地跑!





都玩咗一段時間, 又見有狗狗喇, 今次係細狗我無咁驚, 心諗就算咬都救到嘛, 起碼唔會致命啦; 當然都要抱起波波, 呢隻豬係控制唔到D緊張情緒喇!




 

叫老公同波波行開, 由得兩個女繼續行, 其間見到隻迷你品隻手好唔掂啊; 同主人閒聊間, 原來狗狗比寵物醫院醫壞, 共做咗5次手術, 一次比一次差, 依件事上過蘋果太陽報, 依家在訴訟階段, 係我無留意到咋!
因為呢個係
訴訟期間, 唔方便開名係邊間寵物醫院喇!





狗狗只得10個月大, 因為人為因素導致一隻手傷殘, 都唔知醫唔醫得番, 真係慘!
都係咁講啦, 希望獸醫比多D愛心, 用心幫狗狗啦, 我哋將心肝寶貝條命交到你哋手上, 就靠晒你哋喇; 如果盡晒能力都醫唔番, 無人會怪責, 獸醫係人唔係神, 大家都明白, 無可能起死回生; 但因為疏忽輕率而導致狗狗傷亡, 就真係接受唔到喇!




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!