2016年1月19日 星期二

舊事從提 (下)



點解突然舊事從提, 全因睇到幾篇同醫生有關嘅po文!
(不過, 當我睇完作出交流後, 幾處有關嘅po文已被刪除) 


一開始係有寵物主人投訴醫生見死不救, 話見自己毛孩病發, 眼見情況嚴重, 就往診所衝; 當時未到正式開診時間, 只見清潔女工, 事主要求見醫生不果, 毛孩又已休克, 急極大喊, 自己試做人工呼吸心按壓; 及後得知醫生原來已喺診所內, 但未到開診時間唔接受急診!



呢個純係睇事主描述, 事發真相我無權評論, 但見有其他摟主話毛孩主人於理不合, 未到開診時間自己衝入, 仲無理取鬧罵醫生, 咁急應該到24小時嘅急診!

我自己會覺得, 主人住處應該同呢間診所就近罷, 可能擔心再耽擱時間毛孩會失救, 所以先希望節省時間, 救到嘅機會仲有可能; 我理解當毛孩發病而情況失控會驚到茅晒, 個腦亂到無分析能力, 所以即使主人亂衝, 我
同情瞭解, 針唔到肉我都體會到種痛
不過真相無人知, 各執一詞亦無意義!

跟住另有樓主發言炮轟, 話醫生無做好本份, 應診中投訴貓毛令佢鼻敏感, 主人概嘆做得獸醫應該預咗毛孩係有甩毛嘅可能, 點解唔戴上口罩先應診?

樓主投訴醫生唔專心, 診症中同護士嘻嘻哈哈令佢失信心!
(呢點我認同, 每次都見一路針灸一路閒話家常, 研究邊間餐廳食甜品....等等, 如果醫生專心又點會拔漏針?)
最最促使我出呢篇貼文, 竟然同促使我去睇呢個醫生係同一個人!


竟然見到有一篇回應, po文者就係曾出過blog文講述呢個醫生, 當日我就係睇咗佢嘅文章, 綜合晒各種原因, 我先決定去見呢個醫生!
琴日佢概歎唔會再推介朋友去睇呢個醫生, 話說佢狗狗喺呢間診所針灸, 每星期一次有一個頗長嘅時間, 算係熟客仔喇, 某日狗狗突然中風, 佢急帶狗狗到太平道睇咗呂醫生, 診斷後確定係無得救, 應該48小時內會走!


樓主極傷心, 但仍希望從無可能中去搵可能, 反正西方醫學無能為力嘅, 都希望試吓針灸; 佢急電醫生, 請佢為毛孩做一次針灸, 雖然係並無預約, 但求醫生例外接受, 算係毛孩最後一個請求!
電話嘅另一頭傳來冰冷回音, 對唔住7點一定要走, 任佢苦苦哀求, 呢個case醫生點都唔肯接收 !
樓主概嘆一個好醫生, 除咗醫術高明, 係咪應該具備一點愛心?

原來樓主係朋友嘅朋友, 所以FB上常見樓主嘅留言, 相信佢唔係屈得就屈嘅人!

當佢知道我係因為睇咗佢嘅blog去見呢個醫生,後悔狗狗走咗後無將個blog更生, 琴日已即時刪文; 而我亦錯誤於達達出事後, 無將診所嘅資料刪, 亦無交代過達達停止針灸嘅原因; 不過一切討論嘅都只係針對醫生本人, 事實公道咁講句, 佢嘅針灸技術其實都係曾經幫過好多人!

我亦已經全面將呢間診所一切資料刪
, 只用不開名形式去引叙, 達達嘅事件無做成大傷害係我幸運, 我只係概歎咁不近人情嘅做法, 令我要從新厘定, 今時今日仲有無所謂嘅"醫者父母心?"


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!