2018年3月27日 星期二

困難嘅課題 (w/album)

相片連結


今日, 帶波波去眼科覆診, 咁多次見熊醫生, 今日最開心!
當然, 波波睇唔到已經係事實, 我亦無祈望佢可以再睇返咁天真, 我只求佢眼仔情況穩定無再惡化, 已經感恩!





醫生話佢角膜好清, 已經無上次一噠噠
, keep住咁可以過四個月先覆診;  醫生話祇要keep住波波無唔舒服, 其他嘅佢一定會慢慢習慣, 唔使咁擔心!
處於無得扭轉嘅劣勢, 但求穩定我已經唔敢貪心! 
波波暫時算一切under control, 我都一直同佢做住保養, 見佢精神食慾正常, 都有返個開心樣, 我都比較放心!


Reiki time!!





可惜達達就開始多麻煩, 見佢乞嗤到好誇張, 個心其實唔想用西藥, 但都要投降, 可惜食咗西藥都無辦法幫到忙😓!
前晚瞓到半夜都要爬起身比佢用霧化器, 希望多少都可以舒緩症狀; 達達好乖好合作, 可能佢覺得聞氣舒服咗啦, 咁我就keep住用呢個辦法去幫啦!





食咗5日cell salt, 但見唔到預期效果, 達達都仲有想抽筋嘅徵狀,
如果click中應該明顯幫到忙,  咁即係佢無關欠缺某種mineral, 我決定停用喇; 其實用cell salt做補充真係好, 無奈用呢個唔可以用其他順勢療劑, 但當達達手仔一抽, 我要立刻滴藥, 要停用cramp remedy無可能啊!







達達趨向
抽筋嘅情況比以前密咗, 即係腦傳導同肌肉協調差咗, 以前曾同醫生商討, 佢就話情況差就食藥, 都係著重控制治標唔治本, 腦嘅問題太複雜, 好多解釋唔到嘅個案!

希望達達唔好去到真係抽筋嘅地步, 要用西藥好傷, 實在唔想, 諗起以前叻叻發病就心傷!
幸運嘅係今日可以選擇alternative medicine, 希望可以幫到達達唔好再惡化就理想!
唉, 兩隻
仔年事已高, 都要學習平常心面對一切, 雖然呢個課題困難到無法想像, 我再努力學習...成績都一定唔會理想!




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!