2018年10月7日 星期日

第六感(w/album)

相片連結

每日都帶兩隻豬仔出去行吓, 即使工人姐姐放假, 我一拖二都同佢哋落吓樓下, 總之盡量比佢哋呼吸吓唔同空氣, 出去兩隻豬都表現開心嘛!


近來達達表現唔錯, 比之前食得好咗, 雖然都係要餵, 但肯食最重要啦, 好耐無對零食表現咁熱烈, 依家會同波波搶吓, 呢一切一切, 應該係向好嘅方向行, 但我有不安嘅第六感覺, 隱約覺得有D嘢唔妥喇!


好記得豆b都經歷過一段好日子, 好到我同老公都有懷疑, 係咪醫生斷症有偏差, 見佢表現正常, 食得玩得日日笑哈哈, 話佢時日無多? 有無搞錯呀?
可惜呢種正常又開心嘅日子好短暫, 幾個月後, 豆b就離開我哋喇, 見到達達嘅進步, 我個心好驚, 好怕!

記得豆b走後有搵過Ka同兩隻豬傳心, 當時波波有唔開心, 但達達表現豁達, 佢話每個生命都係要走呢條路, 期限到就要返天家, 無咩好傷心呀; 佢完全無不捨嘅感覺, 唔似豆b為咗陪伴我會撐,  咁即係佢唔會拖拉.
唉, 係好定壞?!

老公話無得驚無得怕, 生命總會有終結嘅一日, 近日好幾個朋友都突然倒下, 佢話其實睇到化, 我哋都唔知自己幾時拜拜啦, 要活在當下嘛; 目前達達表現良好, 又無痛苦, 更要珍惜呢D好日子啦, 終日擔驚受怕點過活啊? 佢話係我諗多咗喇!


我係咪真係如阿女咁話,
總係搵嘢嚇自己? 但回想精精, 安安, 樂樂都輪住每年跟住咁離開, 我真係有心理負擔, 我承認我確實心存恐懼啊!

我相信上天有安排, 時間到咗點做都無得挽留, 正所謂食幾多著幾多係有定數, 祇要佢過得開開心心, 食得瞓得又無痛苦表現, 已經好好; 其實
我都好安慰見佢呢排落街咁開心, 呢個刁蠻公主唔係咁易討好, 好難得佢表現咁高興, 佢要求好高!







踏入10月, 個腦不斷盤旋住豆b離開嘅情景, 可能加重咗我有呢種陰影, 希望我真係
如阿女所講係我搵嘢嚇自己, 希望真係如老公咁話係我諗多咗, 我嘅第六感唔靈!

多謝阿女買比佢哋嘅平安飽吊飾, 上次我講過之前朋友送比佢哋嘅平安飽, 食咗就無得剩, 阿女就買咗呢個吊飾, 一直忘記比我; 見我呢排諗嘢咁負面, 就記起快D拎比我, 等我個心較安定, 多謝佢呢份心思, 我心領!





多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!