2021年12月5日 星期日

路都係咁行

 


深夜, 極度煎
熬嘅一夜, 相信達達離開我嘅日子唔遠喇!

本來, 仍奢想佢有機會好返, 雖然過咗一晚佢無大進步, 但都有些微改善嘛, 況且一整日佢都表現平穏, 可以好安靜咁瞓覺, 表情放鬆, 我以為佢會過到呢關....

晚上阿女過嚟食晚飯, 幫佢做reiki時話佢接收得好古怪, 每次都係初步接受, 之後就停止接收, 阿女話唔知點解, 佢祇係唔敢直言吧, 我一聽佢咁講個心一下就沉曬!

如果仲有起息佢會一直扯能量, 會比自己壯大, 相反佢停止接收, 情況有幾壞我暸解!



到咗半夜, 達豬又腳撐撐, 佢有唔舒服時, 依家只可以咁表達, 我檢查佢無瀬尿尿, 但眼神渙散; 我抱起佢驚覺佢肌肉流失得極快, 一兩日間我竟然摸到骨杉杉, 我直覺佢快要走喇!
老公坐喺我身邊, 伸手向我接過達達, 抱住佢同佢輕聲講, 叫佢去搵波波玩, 然後....我見到老公喊!

結婚幾十年, 我見佢喊嘅次數半隻手都數得曬, 我知佢好鍚達達, 每日放工返嚟, 就係佢同達豬愛嘅互動時間, 要放開實在難!
好難過, 完全感受到佢嘅不捨, 喺呢個無眠嘅夜晚, 流涙眼看流涙眼; 坐喺達達身邊, 開始用transition ease舒緩佢不適, 輕輕同佢講, 你曾經講過, "個個嘅
都係要咁行, 唔使傷心嘛!"

所以乖女, 如果呢段路依家要終結的話, 你就放心去搵波波啦, 回復年靑嘅身體去走新里程, 答應媽媽要活得快樂呀; 爸爸媽媽當然不捨, 但會放手你唔使牽掛!

半夜三更發訊息比好朋友, 想佢為達豬做次傳心, 問吓乖女仲有乜嘢心願未達成, 仲有乜嘢我可以為佢做? 佢仲有乜嘢牽掛?!

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!