2014年4月29日 星期二

慘慘豬

真係慘慘豬!

經過一晚觀察,  豆b無好轉, 條頸梗晒, 還好食住順勢藥止到痛, 佢無痛到氣喘, 都無大聲隘, 咁我都無嚇到震晒啦!
今朝早大小便正常, 都有胃口食早餐!


但情況無好轉都係唔敢就咁繼續順勢療法, 上次達達有睇過專科, 起碼知情況有幾壞, 今次豆b係頸出事, 好似比腰更嚴重, 都係唔敢估估吓, 要帶佢見一見醫生穩陣D喇! 睇咗醫生知道病情去到邊個程度, 再諗下一步啦!
book咗聽日帶佢去太平道診所, 今日繼續用
順勢療法頂住啦! 

個天成日同我開玩笑, 我越驚嘅佢越鍾意同我玩, 可能係想練大我個膽啦; 人生就係要經過無數磨練, 所以一次又一次試練我, 兩年前波波, 半年前達達,  今年就豆b, 都係椎間盤出事啦 :'(
希望豆b唔太差唔使做手術,  可以用保守治療! 
琴晚再刨文, 再睇IVDD網頁, 睇咗"Healing during a disc episode", 個心踏實好多; 文中有提及如果用保守治療, 先要用藥止痛, 然後就需要時間比受傷嘅椎間盤康復!

Time and the body work to heal during a disc episode:
  1. Disc damage is repaired only by time and limited movement to allow scar tissue to form. 100% STRICT rest 24/7 for 8 weeks during conservative treatment.
  2. Nerves heal with time. Think in terms of months for nerves to regenerate enough to bring back bladder control and leg functions.
  3. Acupuncture or Laser Light therapies help stimulate tissue repair and can be started right away.


隻豬仔今日精神比琴日差, 無咩心機; 一來困住唔高興, 二來可能肌肉抽緊都辛苦,  拎條毛巾蓋住個籠等佢無得睇, 好好休息吓!




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!