2014年4月21日 星期一

了卻心事


今日終於帶兩隻豬去打瘋狗針, 了卻一件好擔心嘅事!
要再讚一次漁農署中心, 佢哋嘅職員都好friendly, 效率高服務好, 肯配合我呢兩隻豬, 比我手抱住!





我呢兩隻緊張豬,  如果要放佢哋企喺檯面又嚇到尿尿都似, 中心既哥哥話要多加訓練, 要習慣企檯上面喎; 但佢唔熟識我呢兩隻豬啦; 佢哋喺屋企梗係唔驚企檯啦, 但狗狗係好sensitive, 佢哋一入去都知唔慌有好事喇! 

波波好乖, 無郁無叫; 達達就一定係難服侍, 我抱住佢枝針都未吉落去, 已經叫到驚天動地好似要劏咗佢 :(

今日好順利, 來回都係用咗半小時,  番到屋企第一時間同佢哋做排毒措施, 無可避免去打呢針, 都希望唔好傷害免疫系統咁大嘛!



開咗冷氣比兩隻豬休息, 藥力發作開始攰喇!




Non Drug Prescription
RabiesVac Detox   30ml(1.oz) drops
Contains 24% alcohol and water with active ingredient:  Lyssin nosode MM, Carduus Mar 30X, MM, Rabies Nosode Vacc 6C, Rabies Immunoglobulin 12X, Belladonna 200C, 10M, (NAR) Shock MM, Ant Crud, Mang Acet, Orn Umb, Kali Carb, Hydr 6X, 30X, 1M.

If you pet has had nasty side effects- acute or chronic behaviour changes.  eg seizures, disorientated, growling in pain when touched, lethargic, general pain and unwellness, fearful etc.  Can use a general detox, but will not repair or prevent damages to the nervous system


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!