2014年4月12日 星期六

打瘋狗針

都係等波波休息吓安全D喇!

原本打算今日帶波波同達達去打瘋狗針, (b唔係同期, 佢較遲跟我, 所以佢未到期打);   因為漁農每個月有一日設有分區服務, 我可以去就近分站, 我選擇早少少打啦! 
近近哋應該來回半個鐘可以攪掂, 大家都舒服D嘛!


以前我係帶波波去私家醫生度打, 但要等拎番個牌, 真係要等一個月以上, 全無準則啦; 依家嘅環境有所改變, 我要即日拎番牌照, 唔可以係咁等嘛 

今日未天光, 就聽到波波發出作嘔嘅聲, 我即刻彈起身睇佢, 佢無嘔出; 身體有唔舒服我都唔敢去打針喇, 預計打針後會反應更大, 我唔會因為方便去博喇!

比佢哋食早餐嘅時間, 波波好似好番, 胃口無變壞, 但我都係要再觀察; 如果可以比我選擇, 我真係好唔想打呢枝針啦; 咁啱琴晚仲偶然睇到有狗狗打
針後抽筋, 我真係好怕好怕!!
奈何我無得選擇 :(

一來同佢哋去街街, 偶然會遇到漁農處嘅人要scanned晶片, 我嘅豬仔都scanned過一次, 另一次我見佢哋有scanned其他狗狗, 嗰次就無叫停我3隻豬仔檢查! 

二來就係所住嘅屋苑要攞牌, 2010年我搬到呢度, 知道有養狗狗要申報架; 雖然屋苑係可以養狗, 但都有相關條款要遵從,  由佢哋發信確認; 佢哋好, 一到期就會有信叫帶同漁農處証明已注射狂犬疫苗嘅牌照去續期, 無得走雞啦 :(
總覺得各屋苑管業處對養狗事宜特別敏感特別上心
;p







無辦法啦, 要佢哋光明正大出入屋苑唔使做偷渡客, 驚都要打呢針啦,  希望無驚無險順利過渡, 老實講每次去打呢針我都好擔心㗎!

3隻豬近幾年我都停咗打預防針, 睇過好多資料, 我決定以後唔再打! 
奈何預防針可以由我選擇, 但打瘋狗針, 我係無得揀喇! 




http://www.dogsnaturallymagazine.com/why-vets-are-getting-away-with-murder/


 http://peterdobias.com/blogs/blog/11017277-holistic-approach-to-vaccination-of-adult-dogs-and-puppies

http://healthypets.mercola.com/sites/healthypets/archive/2011/10/27/new-canine-vaccination-guidelines.aspx 


其實唔打預防針我都有D擔心, 全無保護我都有D怕, 幸好有另類選擇, 都係順勢療法; Mi嘅狗狗都係用呢種oral vaccine,  無毒素應該ok啦, 藥物附有証書一齊, 有D地方會確認有效, 可惜香港無用啦!不過我只關心呢隻順勢藥對預防疾病有效,  最多要出示預防針紙嘅地方, 我哋唔去啦, 呢樣我可以揀!

另外我都預先準備咗RabiesVac Detox , 希望打呢枝瘋狗針, 可以將傷害減低啦!
每三年就驚一次, 擔心到瞓唔著覺, 真慘!







Canine homeoprophylaxis (vaccine alternative)


 
 A non drug prescription to the vaccine injections.

  • No side effects to this effective immune support.
  • Rabies oral nosode included and Animal Control accepted.
  • Immunization certificate and boarding kennel list included.

    A safe, non drug homeopathic canine "oral vaccine"  which is called a "homeoprophylaxis".  The vet vaccinate commonly with an injection for Canine Distemper, Canine Hepatitis, Parvo, Parainfluenza, Bordatella nosode (Kennel Cough).


  • What is a Oral Nosode? 

     A nosode could be described as an "oral vaccine" in the sense that its purpose is to "immunize" the body against a specific disease.  It is prepared from the actual organism which is associated with the disease in question, and may derive from filtrates containing only the exotoxins of the bacteria, or from emulsions containing both bacteria and their toxins. These filtrates are then potentised a million times to produce the energy only of the disease and this energy stimulates the entire natural immune system to react against a specifice disease, so this becomes an oral vaccine for humans as well as pets.


    Non drug dosing protocol:

                     
        One dose once a day for four days
                          One dose once a week for 4 weeks
                          One dose once, per month for 4 months
    Then booster of one dose once per year for four years, then no more needed thereafter.

    Full Instructions Supplied with Certificates  




    "Rabies Vaccines Detox"  (from toxic side effects from injection)

    You can try and detox you pet from side effects.Does your pet any  acute or chronic behaviour changes. eg seizures, disorientated, growling in pain when touched, fearful, lethargic, not real interested in eating, sometimes lumps or arthritis gets worse than ever with pain are some of the few.  By using a homeopathic detox, may help, but will not repair or prevent damages to the nervous system. Always use safe alternatives to drugs.

    多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

    聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
    但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
    希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
    大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!