2014年4月20日 星期日

復活節 2014 (w/album)

相片連結

近來好似好忙, 一日廿四小時真係要雙計, 咁先可以有番少少私人空間; 但坐低落, 問問自己究竟忙咩鬼, 又真係講唔到出!

又到咗復活節喇, 往年已經早早就同幾隻豬仔影咗過節相, 仲可以影幾輯咁多添啦; 但今年真係好似無晒時間, 竟然拖到日曆都變咗紅字, 仲要諗過想放棄啦; 但唔知點解件事一開咗先例, 要quitted咗呢個行動好似好難, 依家有少少領悟點解以前嘅老人家過年要蒸糕, 端午要包粽, 莫非我都朝住呢個方向邁步, 有咁嘅心態? 死啦要認老喇 ;)

開始有D混亂, 究竟我係咪享受呢個過程, 我無須向人交差, 影相唔應該有壓力啵?

今日餵完午餐, 打開個儲物櫃搵道具, 原來不經不覺間, 真係買咗好多嘢啊; 每次出街見到適合嘅就買買買,  呢D咁嘅物件佔咗好多空間, 再加上幾隻豬仔嘅衫, 真係同我相比, 佔嘅空間大家一半一半咋!
真係要節制喇, 又唔係私家影樓, 儲埋咁多箱道具真係黐咗線啊!


快快手拎住個相機猛禁制, 我呢D直情係大包圍, 無技術無構圖, 無燈光亂咁, 所以效果真係麻麻; 今年影得好差, 無留意光線唔夠黑嗎嗎 ;)

好彩今日3隻豬心情好, 好快攪掂! 但影完上電腦先發覺好黑,   要後期執相真係有難度, 我唔係
嗰皮嘛, 仲要upload落呢個相簿後, D顏色好有問題, 變晒! 點解呢??




 講起心情, 3隻豬近來心情都幾靚, 尤其係達達, 可能天氣回暖都有關; 之前同佢哋出街, 都係坐車仔, 見達達心情轉好, 行得都算穩定, 早兩日出去比佢落地行吓:)



  


雖然同之前係有分別, 但無緊要喇!
天氣好好, 陽光普照, 3隻豬都笑晒!



最緊要開心, 行唔到長途就行短途, 我再唔同以前作比較; 總之希望keep到無再壞, 就因應身體作調較, 無壓力大家都開心啦!

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!
相片連結