2014年4月15日 星期二

天然草藥 - slippery elm



波波日又有新攪作,  食完早餐去辦例行公事, D 便便又出問題; 見到佢嘅poo poo偏軟有潺, 雖然唔算太差, 但早兩日有作嘔, 今日便便又有事, 好明顯係腸胃病喇; 還好之前Mi比咗幾天然草本slippery elm我看門口, 話屙嘔都可以食, 即刻拎出試吓!


波波咁細身一可以分為6份, 我用少少蜜糖開3cc水混埋D藥粉,  希望佢肯吞啦; 因為D藥真係氣味好大, 有D擔心! 
哈哈, 真係估唔到呢個波波豬, 佢竟然好鍾意, 食到猛舔脷 😋



過咗無耐佢已經明顯變精神, 可能呢兩日都係腸胃唔舒服, 可能有肚仔痛呀, 唔通條氣chok住chok住都係因為痛到呼吸急速?
後來先知原來除咗
屙嘔, 呢隻 slippery elm仲可降低肺同支氣管黏液嘅黏度, 增加其流動性,  有咳都ok; 唔怪得波波食咗腸胃同咳都無晒事啦!  
我有同佢探熱,  只係知道佢體溫正常, 如果今日症狀無出, 我真係咩都靠估, 咁好"擲駛"啦!

 


晚餐後便便已經正常番, 連氣管都無再chokchok喇,  穩陣D今晚餵多一次slippery elm,  應該會無事!
好開心呢隻天然草本可以幫到佢, 唔使下下要靠食藥啦😊







波波生猛番就纏住達達要同佢玩, 達達心情又唔太壞喎, 雖然佢生毛毛呢個issue唔見有進步, 但心情就有好轉, 起碼近呢兩次都可以順利幫佢剪到指甲啦!
 

希望係好嘅開始, 天氣都逐漸回暖, 可以浸密D微泡浴, 希望佢毛毛嘅休止期會好快完!





slippery elm為天然草藥,榆樹亦稱紅榆木、麋榆木或印地安榆木,是北美洲當地的樹木,它被作為傳統草藥已有超過百年的歷史,而且早些時候還被北美印地安人和早期移居在不景氣(蕭條)時期,使用作為充飢的食物。

榆樹內皮可作藥用,榆樹樹皮內的黏液有鎮定的作用,其可保護破裂的組織,降低肺和支氣管黏液之黏度, 增加其流動性可治療咳嗽咽喉腫痛等;其主要是使用於胃腸腹瀉腹痛腸易激綜合徵(IBS),它也用於防止胃和十二指腸潰瘍,結腸炎,憩室炎,胃腸道炎症,和胃酸過多,避免毒素傷害  

滑榆樹應用於皮膚創傷,燒傷,痛風,風濕,感冒瘡,癤,膿腫,潰瘍,牙痛,咽喉腫痛作為潤滑劑,以減輕勞損

在一些嬰兒食品成人營養品,和用於舒緩咽喉痛一些口服含片都有用上滑榆樹
使用方式: 250-400 mg /天 (視乎寵物大細, 呢個係一般貓貓建議用量
注意事項:
1.服藥或是其他保健品,則需要間隔1-2小時,
2.若有高鈣血症 hypercalcaemia.,則勿服用



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!