2014年8月1日 星期五

草本心絲虫預防藥 - HWF


今日比波波達達開始試草本心絲虫預防藥, 豆b咁多事唔敢試住, 等再驗血確定身體狀況, 再決定都未遲; 每次試新嘅產品我都好緊張, 畢竟係食落口嘅嘢, 所以金睛火眼咁望住佢哋, 有無出現過敏情況, 我係寧舍緊張啦;) 但我真係唔想長期用西藥, 怕身體積聚毒性加強, 又諗起當日波波用滴頸藥帶嘅"災難", 再加上豆b今次"疑似"個案, 我好驚!



達豬未食就舔晒脷, 一陣你就知死喇!


呢隻草本嘅介紹真係好正, 但真實效用又真係只可以憑藥廠嘅資訊, 同一D feedback; 我希望真係work啦, 因為呢隻藥都幾重藥味, 兩隻豬都食到苦口苦面, 好抗拒呀!
希望係苦口良藥, 要頂硬上喇!

HWF - Heartworm Free (4oz)

HWF (4oz)
HEARTWORM FREE (aka HWF) is a natural organic herbal treatment which helps your canine fight and prevent heartworm.
- Reduce the symptoms of heartworms
- Support heartworm affected organs
- Cleanse the vessels of microfilaria and heartworms
- Relax dilating arteries
- Diuretic
- Works as a Preventative
- Organic, Non-GMO

詳細介紹:
http://www.heartwormfree.com/heartworm_prevention.htm
  http://www.heartwormfree.com/heartworm_free.htm


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!