2014年10月27日 星期一

Miss Me But Let Me Go (精精篇)






今日係精精嘅忌辰, 佢離開咗5年喇; 精精係唯一嘅一隻狗狗, 喺佢離開嘅時候我無陪伴左右; 每次諗起我都感到遺憾 :(

朋友安慰話係精精貼心, 唔想我送佢離開會傷心, 我唯有領受精精呢份心意, 將佢嘅好意銘記於心!






兩星期前參加完姐姐安息禮拜, 心情稍平復落
, 姐姐今次離去, 帶比我同身邊嘅親人有唔同體會; 另一姐姐佢話, 原來生命嘅意義係創造美麗嘅回憶! 



我細心回想,  佢咁講都好有意思, 留喺我哋腦中嘅回憶永遠唔會死; 當我哋失意時, 美麗嘅回憶可以溫暖我哋 :)
我會好好記住同姐姐過去嘅一點一滴,
寶貴嘅少年十五二十時, D開心同失落嘅日子; 仲會記住彩虹橋上嘅5寶, 送比我珍貴回憶往事!




回想精精在生時, 即使佢初時性格抑鬱, 但往後都有改變咗D, 我哋一齊仍有共渡過唔少開心嘅日子, 就等我記住呢D啦!

好多互動精精漸漸有參與!

曾經一度係5隻狗狗嘅大家庭



近呢個月
, 好似好多狗狗離世, 總係好似離唔開親人離別嘅話題 :(
狗狗離世嘅家庭, 有認識嘅亦有唔識嘅狗友; 但最痛都要算係呢宗事例! 

【為狗跳樓】北京狗病逝 女主人踩摺凳墮樓

一名40歲姓胡女子,前兩日因飼養10多年的北京狗病逝,鬱鬱不歡,走到黃大仙樂富邨宏逸樓,寄住在女友人的家中訴心事。

凌晨3時許,疑她未能放開,留下遺書提及愛犬死去、生活逼人及活得好辛苦等,在9樓走廊用摺凳墊高,一躍而下,撞到地下一輛小型旅遊巴後再反彈地上,途人發現報警。女事主重創送院搶救,目前情況危殆。


http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/breaking/20141010/53000606

事主係FB狗友, 我睇過佢唔少留言, 對佢唔算一無認識; 佢選擇行上呢條路, 大家都好惋惜!
事主留醫ICU兩日後最後仍反魂無術, 終於如願追隨佢心愛嘅狗狗, 於彩虹橋上相守永世!

狗狗嘅離去等同失去親人打擊一樣咁大, 我哋深愛狗狗嘅一定認同, 但我哋一早知道佢哋係無可能陪伴自己走畢全程, 但求可以相伴自己快樂過已經係好幸福!

失去摯愛當然傷心, 不妨痛快大喊一場, 有需要協助可以尋求輔導, 但選擇行呢步我好難認同! 
離别總有時, 縱然係會有不捨會心痛,  但無奈都祇可以接受, 命運 - 似乎上天一早已經編排好 :'(
希望失去親人或親愛狗狗嘅都可以從呢首poem有所得著,
佢哋雖然離開咗, 但都想我哋好好生活, 慢慢淡忘悲痛, 要深信我哋總有日會重逢!

- Miss Me But Let Me Go -


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!