2014年10月7日 星期二

勝過千言萬語 (w/album)


相片連結

從加拿大回港嘅姐姐聽日離開香港喇, 上星期日晚一齊食farewell dinner; 今次番為咗見病重姐姐一面, 陪伴佢人生旅途最後一程;  晚大家聚埋, 不勝唏噓, 經歷咗呢件事, 再聚首感覺有D恍如隔世!


雖然加拿大話遠唔遠, 但各散東西, 今日一別,  再會何期? 

對一D經常穿梭各地嘅人, 見我咁講可能會笑死; 但我有3隻豬, 要放低佢哋出門係唔可以嘛!

前晚話題都有談及
喪禮要點辦事, 還好大家都接受事實, 氣氛唔算太傷悲, 現實如此都要睇化喇!

今日出去幾個姐妹同各家人聚聚, 捉緊可以相聚嘅日子, 太多變故無辦法預期, 點諗到係年紀最細嘅姐姐最早離去 :'( 

今日天氣唔錯, 大家提議去行大潭水塘, 資料顯示路程一個半鐘就可以, 但帶住我行, 多出一倍時間都唔止, 竟行咗4個半鐘, 呢次係我生平第一次行咁遠路, 小腿竟然抽筋咗幾次, 好瘀@@



 

一個人獨處時會諗起好多往事, 尤其係夜斕人靜時, 個腦好似風車咁轉到唔識停止; 幸好我有3隻豬, 日間巴巴閉閉好多嘢要處理! 
唔好睇小呢3隻豬嘅本事, 有佢哋陪伴, 勝過千言萬語!

好早前訂購咗張地氈, 店家曾通知運送時出咗D, 收貨要延遲, 近日太忙都差不多忘記, 今日終於到手喇, 要訂做嘅地氈主題唔使講一定係3隻豬啦 :) 
雖然質量一般啦, 但見到係3隻豬我就點都滿意 ;)









多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!