2014年12月23日 星期二

工人姐姐就走喇

拜拜!


真係好佩服某D朋友, 又要工又要做家務, 照顧一家大細起居飲食, 仲要照顧得狗狗好好, 係咪超級超人嚟㗎?

仲有2星期左右工人姐姐就走喇, 續咗約都要離開都唔想再講個中因由, 當然都唔會係愉快嘅感受!
將會有一段長日子充當超人, 唯一係唔使返工, 比較易操控!

但話分兩頭, 呢個亦係我到好工人一大障礙, 正常去打工, 都唔想比老細鴿住曬啦, 我好理解, 有得選擇點會揀我呢份工? 變相我只會遇到D次級工人, 所以結果都預計到唔會好好, 都係闘耐力, 睇吓邊個先忍唔到!

忍咗2年, 忍完又忍當所有唔好嘅都睇唔到, 真係好難做得到!
事無大小講好講好, 一轉身就忘記得一乾二浄, 從無用心去做, 明明見到有唔妥又唔做, 我咁忍真係於事無補, 感覺忍耐都係吃力不討好, 好辛苦!
睇番之前寫嘅文章, 都仲有講佢無黑面駁嘴, 但呢D全都係維持到一年上下, 當然仲有D工人更差啦, 睇到有人講到僱主一出聲佢就答唔鍾意炒我呀 :(

我係咪應該阿Q咁講句, 我都未算最差!請到好工人感覺好似搵老公, 急都急唔到, 只可等緣份到, 我嘅真命天子好姐姐何時我先會遇得到?

真係好煩, 要揀個感覺對眼緣嘅工人已經難, 仲要傾好因為你係full time ma'am就唔做, 咁點辦?
又要再哽D籮底橙? 咁都預計到
唔好嘅結果又循環, 用一筆錢又教到嘔血, 真係越諗越down, 痛苦啊!

工人要同僱主關係良好, 其中一個重要因素原來係唔可以係full time ma'am, 咗工乜都見唔到, 放工攰到死就咩都是是旦旦, 見到地氈表面唔太污糟就算數, 千萬唔好掀開氈底, 話之養住一竇曱甴, 要係咁僱傭關係先可以維持到!
相見好同住難, 就算親人見得多, 都多咗機會有磨擦, 何況係工人吖, 我再無要求都比唔上出咗去嘅ma'am啦!
見到唔妥唔出聲就自己谷氣, 出聲講就一定破壞關係, 依家D工人姐姐點好聲氣都唔受, 一出聲就比黑面你; 好受氣啊!! 

時而勢易, 受氣嘅往往係僱主!

以後一拖三同3隻豬出去更難, 都只可以落吓樓下, 還好佢哋唔太鍾意出街行, 落平台走一轉都OK喇; 應該會好忙, 用慣工人要自己做番好慘, 但事在人為, 我會慢慢習慣, 揾工人就慢慢啦, 又急又是旦結果一定仲惨!
大家遙距比D正能量我啦, 祝福我下次會遇到好姐姐啊!
多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!