2016年6月12日 星期日

及時偵測 (w/album)

相片連結


又到咗寵物展嘅時間, 往年都會約
A一齊去行吓, 今年無心機兼無時間; 有咁啱前一晚睇Dr. Dobias嘅blog, 介紹healing solution,  原來可以
預防膀胱炎; 因為V今年有於寵物展擺攤, 咁我叫阿女去搵佢, 直接幫我買就最快喇!

peterdobias.com/blogs


Why are female dogs more likely to suffer from UTI?
There are two main reasons - the urinary tract anatomy in general and the fact that female dogs urinate in the hair surrounding the vulva, which promotes bacterial growth. If your dog has long hair and or a small vulva that is hidden in the skin fold and is prone to bladder infections, I suggest that you clip the hair every two weeks and wash the private area with water, dry it with a towel and apply Healing Solution herbal spray to reduce the amount of bacteria. 


今日嘅篇幅要講達達, 唉
!
達達下身近幾年都有分泌物, 之前
body check時都有問過醫生, 由於達達已絕育, 排除咗子宮發炎嘅可能, 兼且佢無特殊症狀, 驗血無發炎, 咁獸醫叫我勤D抹吓就OK!

一直都無特別留心, 都問過醫生話唔使怕嘛, 佢有分泌物時就抹洗清潔, 已經幾年落
嚟, 佢都係時有時無咁啦, 近日因為豆b嘅問題, 我有用驗尿試紙, 當然驗晒3隻豬仔啦!

上一次驗尿尿, 發覺佢嘅
Leukocytes有升高, 即係表示有發炎徵狀, 但我見唔到佢有異狀呀; 雖然無病徵, 但都係食吓順勢草本消炎劑, 較為保險喇!
食咗一星期再覆驗
,
Leukocytes正常返, 但留意到另一個問題, 佢尿液PH偏鹼, 開始聯想可能有尿道炎膀胱炎呢個問題喇;email求助於順勢療法Animal Practitioner ,  是否可用順勢療劑幫吓!

因為達達尿液
PH值偏鹼, 長遠可能會發展到衍生
"struvite" 呢種晶石, 建議我加"acidic" type 嘅 Vitamin C比呢隻豬仔, 將酸鹼度調較,食一段時間再check PH值, 正常返就可以間中食吓作保護啦!
另外都可以用
順勢療劑去針對目前嘅問題, 因為無尿頻無血尿急性明顯徵狀, 慢性嘅膀胱炎根本唔容易偵察,  呢個往往係導致毛寶貝年紀大時, 出現腎病嘅誘因之一啊!
 

幸好有用試紙, 可以及時偵測達達嘅問題, 整體動物醫生建議我比達達滴一星期藥試吓, 應該有幫助啦!
睇過呢隻療劑嘅
review,
有主人做作 preventative treatment, 亦有狗狗用後 no more discharge has been found; 咁我有信心用於達達!
雖然達達再驗尿已經無發炎, 但都擔心佢呢方面嘅問題嘛, 還好依家可以調較, 希望盡早幫到達達!
希望佢嘅PH值都可以唔再偏鹼, 我再用其他supplement幫佢啦, healing solution係外用, 而內服嘛, 打算加cranberry幫助佢啦!


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!