2016年10月22日 星期六

滿眼回憶 (w/video)

豆b,你好嗎?

滿眼都係回憶, 豆b用嘅食具, 空置咗嘅床仔.....一切一切, 挑動我每條神經嘅最痛; 呢幾個月來每日要做嘅特別護理, 針筒餵食, 用棉花球慢慢抹嘴仔, 完全停晒落
, 我再堅強都難面對呢一切; 唔敢喊...實在怕影響到波波同達達, 但感覺不由我控制, 不自覺流下滿面淚水... 
豆b, 你好嗎?媽媽好掛住, 好掛住你啊!!!!!!!!




曾經好心淡, 咁辛苦早起晚睡去照顧呢隻豬,好似不大見成效, 餵食時再遇上佢唔合作, 我覺得條路好難行, 好想放棄唔再玩, 但依家我好想繼續啊😭!

每日重覆做, 要慢慢氹佢張口食3餐, 好重心理負擔, 好怕佢真係絕食就慘, 精神壓力嘅勞累比肉體疲倦更大, 今日, 豆b唔使我照顧喇, 我空出咁多時間, 我好唔習慣!
豆b豆b, 點解要走得咁快? 點解點解啊.....


波波無晒心機
video:  睡不安穩


唔敢放肆大喊, 喊都要每晚等到全屋瞓晒, 唔發洩吓好慘; 但波波情緒有異常, 我更加唔敢刺激佢, 呢幾日每餐都唔肯食, 要手餵幾口引起佢嘅食慾, 先可以食完個餐, 唉!
佢瞓都瞓得差, 不停扎吓扎吓, 我相信佢知道豆b離開咗喇, 血濃於水同胎孖生, 點會無感應丫, 比較起達達, 就完全無異樣, 正常食嘢正常瞓覺!



達達心情還好


豆b走前係咪同細佬有過溝通? 話比佢知好快會走喇? 呢兩隻豬一向水火不容, 成日
交, 但豆b走前嘅時間, 波波已經無咁火爆; 豆b走前一日, 我從房內偶然望出廳, 仲見佢哋企埋一齊好似密斟, 咁少有嘅情境我即刻拎起手機影低啦!
兩姐弟吵吵鬧鬧慣常事, 但要面對分別都係難, 波波情緒係有變差, 無胃口啦!
我希望唔係身體又出事啦, 我頂唔到㗎...


豆b走前一日嘅中午



還好可以寫寫寫, 呢個blog對我幫助好大, 可以有個渠道將痛楚宣洩吓....
天意難為,
道理我明白, 唔可以自私要求豆b拖住個病, 辛苦咁活落去啦; 佢選擇適當時間平靜咁離開係好事, 起碼走前佢都無被折磨到變晒樣,  佢唔想媽媽見到情況咁差...

其實, 我係應該安慰, 豆b
好懂事好乖, Ka傳心時見到有小朋友陪住, 有白光引領佢! 
Ka幫我傳達訊息, 話我唔想佢辛苦, 如果佢想離開就唔好掛住; 佢答佢知, 佢想留多一陣, 佢多謝Ka佢傳話, 多謝媽媽咁鍚佢....
乖豆b....
 

好心痛, 痛到呼吸困難, 有過呢種經歷一定明白, 我需要一D時間.....  
我可以慢慢調.....



最後的一夜


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!