2016年10月2日 星期日

草本膳食 (w/video)




豆b近來好揀食, 除咗鍾意食cupcake, 其他乜都唔肯自動去食; 又唔可以話佢情況轉差, 手餵佢都仲肯食, 體重亦保持穩定, 但蒸肉就唔可以將佢胃口提升, 要佢自動去食肉就頗吃力!





佢近來鍾意食cupcake, 最怕做餅嘅我, 都要死死氣, 由唔識做去學到識, 希望材料可以自己操控, 可以盡量做到對佢健康較合適, 但餅食都唔可以代替日常嘅飲食, 祇係妥協於....食總好過唔食!
link:video



一直諗要點去張羅呢隻豬豆嘅飲食, 琴晚無意中竟然喺FB見到'百補之王'又出咗中藥膳食,  我之前有用過罐頭嘅補肝, 補腎湯水, 對佢哋嘅出品都算熟識; 雖然罐頭一定唔會好得過homemade, 但罐頭較香口, 而加有對肝腎有幫助嘅中藥材, 點都有輕微助力,  變換交替多個選擇, 希望有將胃口提升嘅潛力!

link:video


 
今日即刻叫老公速速去買, 不過豆b無我預期咁鍾意食, 但還好唔使手餵, 算係自己食啦!
今日祇買咗補肝, 補腎各一罐, 睇睇之後佢會唔會繼續肯食啦!
我真係諗到頭都爆, 盡晒力, 希望豆b乖乖哋同我一齊加油努力!



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!