2016年10月29日 星期六

豆b搬屋




今日b搬屋, 入住我為佢建造嘅新, b嘅新屋企係獨一無二, 媽媽做設計!

3個月前豆b
曾經情況好壞, 我以為佢好快會走喇, 當時剛見到有木材移印教學, 我想嘗試吓, b準備個新居, 一旦佢唔想再撐, 我會比佢選擇!







買咗呢個書型嘅木盒, 豆豆bb比心機手功, 第一次嘗試學做圖片移印, 所有過程都因為有愛支持!
呢個書盒做咗有幾個月喇,  我係幾咁希望,  過多幾年先用得著啊! 
所以...做好後我無去畫圖寫字!
終於...都要面對唔想到來嘅日子😭



呢本書, 裝住小朋友一生精彩嘅內容, 我要用心記載認真去做好佢!
搵圖 - 搵一個平靜嘅湖景, 等豆b可以安安靜靜咁生活!
搵字
- 代表我真切嘅心意
, 希望佢時刻記住; 再見, 只為下一次重逢!






豆b離開咗幾日喇
, 心情稍平伏,  懷住思念嘅心情開始為豆b
肖像, 雖然畫功唔成熟, 唔太似, 但一筆一畫親手將豆b加上,  我覺得好幸福!
琴日帶咗豆b返屋企, 今日就幫佢換新屋!








有呢個構思, 係偶然喺美國網站上見到呢類書盒, 當然計有唔同, 但可以自己為豆b設計, 親手去做, 更有意義; 我將書本做成殘舊嘅感覺, 代表住我不停翻看, 經常閱讀; 盒內鋪上暖暖嘅黑絨,  一向怕凍嘅豆bb唔會再怕凍; 縫上名牌, 豬豆有自己嘅獨立屋, 仲有豆b嘅頸帶, 最後呢段日子佢每日都有配帶, 我會保留住



豆b移居呢度!

多謝豆豆
bb來陪伴媽媽, 傾盡你所有嘅愛, 完全可以感受到你對媽媽嘅信賴!
回想過去嘅溫馨時光, 又好似見到你跟隨在我嘅腳邊, 每步都緊貼住媽媽唔離開; 豆bb一向都最黐媽媽, 即使我去一敞洗手間, 你都要等在門外, 我曾笑言你似係我嘅拖鞋, 今後媽媽無咗呢雙咁溫暖嘅拖鞋, 媽媽雙腳一定份外冰冷; 無咗你小小嘅身軀再為我等待, 我感覺好孤單!





豆b, 你有返過來, 對嗎? 想同以前一樣咁等媽媽?
乖豬豆, 放開上路啦, 唔好再牽掛
媽媽!


豆豆
b, 遺憾我哋相處嘅時間實在太短暫, 只係短短6, 你就離開喇, 如果媽媽之前做得不足, 愛得不夠, 請原諒媽媽, 但媽媽今次係已經盡力去鋪排, 為你揀選一條比較舒服嘅路去行!

一直好黐纏媽媽嘅b, 今日你要一個先走喇, 你要學會獨立, 學會堅強去適應新環境啊!








彩虹橋上會有好多新朋友, 你唔會寂寞㗎; 仲有你嘅親父母, 你嘅哥哥姐姐,
你以前相識嘅朋友仔, 佢哋會照顧你啦, 所以, 寶寶, 你唔使怕!
雨後有陽光, 媽媽流住眼淚仍將微笑掛,  我嘅乖豆豆以後唔再需要食藥喇!
你要開心心喺彩虹橋上守候媽媽, 我哋一定會再重逢, 我哋約好㗎!
豆b,
愛你, 你會永遠活喺媽媽嘅心裡面, FOR EVER AND EVER💖💗!







多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!