2017年3月18日 星期六

有信心做好



今朝一早, 帶波波去body check, 仍然係book第一個appointment!

理論上講, 波波蛋白尿指數有進步, 而自己觀察佢都精神, 胃口正常, 毛毛色澤鮮明豐厚, 其實係唔使擔心,可以唔去覆診!


不過都做咗booking, 都係見一見醫生啦, 等醫生聽吓心肺, 摸吓淋巴位, 評估下今日有無必要驗血, 有醫生comment我較放心!
馮醫生話理論上報告有好轉, 腎臟無更差嘅可能, 不過好多未明因數, 要佢保証一定無事佢唔敢, 但佢覺得驗血無迫切需要, 波波距離上次血檢只有三個多月, 過多幾個月都應該放心, 何況佢無病徵, 食得瞓得跑得,
驗血可以稍等!
馮醫生聽心肺OK, 但都係話佢右眼較差, 建議比佢食一隻supplement!





今日抱住波波一踏入診症室, 佢已經驚到震, 佢一定記得每次
呢度都要吉針針, 個頭仔猛塞向我個身; 既然血檢唔緊急, 就無謂又攪到佢騰騰震喇!

然後醫生print返佢哋嘅報告比我, 當日姑娘來電話我知達達無事, 我無再追問, 今日報告在手, 見到達達各項指數接近完美, 我好開心, 唔怪得佢對自己嘅健康咁有信心, Ka又無feel到佢有大病纏身😀😁啦!






醫生話狗狗尿尿SG1.030係最好, 達達都有 1.029喇,  PH6.5, 無糖無血無蛋白, 無發炎樣樣都好; 相比起波波就仍需繼續努力要更進一步;
波波一樣
無糖無血無發炎, PH6.5, 但蛋白有 1+, SG1.020, 當然係唔多好啦, 不過已經比之前有進步; 我會繼續努力幫個仔, 我有信心做得更好!

一步一步向前, 唔怕進步龜速, 祗求唔退步就滿足!

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!