2017年3月25日 星期六

抗氧化劑 - Carnosine



今日收到從美國訂返嚟嘅眼藥水, 仲有馮醫生建議比波波食嘅supplement,  因為波波眼仔問題係lens老化, 咁嘗試用
抗氧化劑幫吓; 呢類抗氧化劑對身體各器官都照顧到,  應該無大問題啦!


Link :Benefits of Carnosine

https://www.verywell.com/the-benefits-of-carnosine-89430

https://en.wikipedia.org/wiki/Carnosine


波波近日好古怪, 未見老師前
一段時間, 佢每餐都要我陪住佢食又要讚, 咁先肯乖乖開餐; 但比老師做治療嘅一個月內, 完全無麻煩, 放低糧兜佢乖乖自己食清晒, 但近日又嚟返呢個壞習慣😞, 又要我坐喺身邊一路讚, 點解??

無覺得佢身體有問題, 亦無唔開胃, 佢會食清光仲去等達達, 睇吓仲有無剩餘可食到一兩啖😫😬; 不過達達好乖嘅, 會舔乾淨曬👍!
明明無問題, 究竟攪乜東西? 呢個仔咁多麻煩, 真係比佢玩殘!

自從傳心後挑起我特別掛念豆b, 好希望佢快D投胎返嚟搵我, 不過其實都知道係空想,  係無可能啦!
我答應過波波同達達, 喺佢哋有生之年, 唔會再有新成員加入, 之前加入豬豆曾令佢哋有過唔開心, 我好歉咎; 今日兩隻豬已經步入晚年, 更難同新成員融合, 我唔會再比佢哋壓力, 所以⋯同豆b再相聚, 似乎唔會有可能😭!
不過Ka話豆b可以用另一形式投胎同我接近, 只要我哋係有緣份, 也許今世或來生⋯

咁我唯有寄願來生, 我所有嘅毛孩都會記得返
嚟搵媽媽, 再相聚相守, 再無遺憾💗💖!


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!