2017年3月9日 星期四

做得嘅盡做 (w/album)

相片連結


今日再帶波波見老師, 做咗共8次能量治療, 見到波波整體都有進步, reiki同量子共振正骨療程可以告一段落喇!
身體大部份器官都受脊神經支配, 如果各個器官神經與脊髓之間傳導暢通無阻, 咁器官可以發揮正常, 就無咁容易發病; 波波脊椎內彎又多骨刺, 所以老師話波波正骨最重要;  呢一個月來係明顯見到波波一日比一日好, 希望之後波波都可以繼續情況穩定咁保持到啦!




今日係last round, 老師盡量幫波波每一處執好, 後續保養就希望阿女可以做得到, 最多勤力D做啦😉, 不過過渡呢兩星期, 仲要麻煩Ka幫隻豬仔做!
慶幸有呢個好朋友, 一直咁熱心, 唔怕有機會吃力不討好!






早幾日又收到澳洲訂返嚟嘅順勢療劑, 依家就同林醫生處方嘅中藥同步用, 今次
因應隻豬嘅情況中藥配方少少改動!



已經做得嘅都盡做,  下星期會帶佢返去見馮醫生, 又聽吓西獸醫有咩忠告, 亦想再驗多次UPC睇睇蛋白尿有無控制到, 再差我都唔知有咩可以做😞, 希望就算無進步都可以keep到,  無越來越差已經好好, 我已經唔敢期望過高!





都係時間要
帶達達做個body check喇, 驗個全血睇吓身體狀況都好, 希望一切正常, 無需要再有其他化驗要加做; 自己每隔一段時間都有用urine stripe幫佢驗尿, 暫時算幾好, 希望唔好又嚇到我亂晒腳步!
不過, 依家有reiki支持, 個心定好多, 最多咪又帶佢去比老師跟進; 一個人有後著真係唔同, 老師今日話我氣場好好, wahaha😀😄😂!!


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!