2015年1月18日 星期日

好唔得閒



平日服侍3隻皇帝豬已經夠晒忙, 依家要再加上往常係工人姐姐
份, 仲要做得比佢認真, 就忙上加忙喇!
最煩係波波眼仔未完全康復, 除咗頭罩後要留意住佢有無卒眼, 就算對手做緊其他, 對眼都要望到實!

仲有達達豬嘅乞嚏病, 要加密比佢聞氣, 又要禁止佢猛抓枕頭嘅動作, 以前覺得好有趣嘅場景, 要完全禁絕啦, 真慘!
激動、興奮對佢都無好處,
希望盡我所能控制好環境, 剔除誘發佢再抽筋啦!


由朝忙到晚, 但對3隻豬嘅照顧唔會少一瓣, 一樣照顧好3餐, 早晚加衣, 中午除衫梳毛, 仲要抽時間陪玩, 親子活動唔少得㗎, 要每隻豬都抱抱鍚一餐!
然後放落圍欄床仔, 等佢哋休息一陣間; 達達好怪, 係放落呢度佢先肯坐低, 放佢出大圍欄, 佢會猛跑; 唔睇住我驚佢跑到跣呔 :p 另一樣奇怪就係喺呢度波波唔會同豆b打交, 可以相安無事大家一齊瞓覺, 換咗比豆b上大床, 個衰豬仔同佢死過咁交關!



工人姐姐走咗幾日, 我每日都好唔得閒, 始終工人做嘅同自己要求唔同, 唔係自己動手我無謂多多說話;
一直以來我好明白,  隻眼開隻眼閉算喇; 但換番自己掌舵, 梗係要跟自己心意啦, 真係由朝忙到晚, 都未理出個大概, 有排攪!





多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!