2015年1月20日 星期二

御長壽守

又要修剪毛毛喇!


呢3隻寶貝豬實在太多事, 湊到我好吃力,  養呢類小型狗狗較正常size要費更多心力,
無庸置疑; 就如我早日帶達達求醫, 葉醫生都叫我唔好嚇親佢, 行雷閃電要照顧佢多D, 呢類小型狗狗太驚會引起腦炎, 你話死味? 咁攪法我仲驚過佢!


當然
湊得咁辛苦, 其中一個因素係我自己太緊張, 觀察力"太"強 :(
V話如果每個毛孩家長好似我咁觀察入微, 咁毛孩就少咗機會拖遲診病, 唔會去到嚴重攪到藥石無靈喇; A就話我太集中喺佢哋身上, 有小問題都擴大
睇, 唔衰樣都唔代入情況, 攪到自己壓力大到非常!
如果我可以減低50%, 咁就太理想喇; 如果.....一切都可以自由操控, 就唔會成日聽到肥人想瘦, 瘦人想增磅, 正常嘅要keep個體重都咁難有
理想 :')

我都唔知從幾時開始, 養狗狗養到咁樣, 追溯番應該係
從前照顧叻叻段日子, 嚇到我好驚!
但講番轉頭如果呢3隻豬健健康康, 無事無幹, 我何須咁狼忙?
我發覺養佢哋我安樂嘅日子好少啊! 

佢哋身體多多毛病, 又遇上我超級緊張, 注定咁攞命!
有人會依賴信仰, 做祈禱來求心安, 有人信佛上香, 但求諸天神佛幫忙, 我一直都係無任何宗教信仰, 每有難題, 只可望向天上浮雲, 求上天比我力量, 勇敢去闖!





有咗呢3隻多事豬, 開始依賴吉祥物, 但求心之所安啦, 時刻希望佢哋身體健康, 唔好三朝兩日將我嚇到快有心臟病!
最近有人從日本神社求咗寵物長壽符, 今次有幸可以認購到, 上次我買唔到啊!
琴日收到件喇, 個長壽符好靚好精緻, 但呢個唔係重點, 我但求可保佑3隻豬平平安安, 內中所含意義深長!


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!