2015年1月1日 星期四

同樣嘅問題



Happy New Year, 祝願大家隨住新嘅一年, 一切有好嘅改善, 但願可以天從人願!
我嘅願望都係維持不變,只願一家平安健康!

祝願波波眼仔有進展, 達達抽筋唔再, 豆b頸椎keep住無事!



兩年前嘅一月份, 我呢個blog出過一篇post, 題目係"最關心嘅兩件事" , 兩年後嘅一月, 我竟然面對住同樣嘅問題, 不單有一模一樣嘅"最關心嘅兩件事", 仲要加上波波呢件, 真係諷刺!

兩年前舊工人姐姐同我完結僱傭關係, 面對住再接受新工人問題; 達達毛毛轉差, 又再甩毛甩髻;  今日都係面對住相同問題,  但情況仲弊, 達達抽筋都出埋
嚟, 波波仲整傷埋眼仔,真係應驗咗呢句"沒有最差, 只有更差"嘅預計!

原來達達一個循環都好慢, 喺兩年裡面慢慢變差, 如果佢仍有能力往上爬,  我就無有怕; 但年紀越大機能越差, 呢個係正比例, 依家仲開始有抽筋, 結果係點都可以大概估計!
都係咁啦, 盡能力照顧佢, 陪住佢fight!



頸背嘅毛先變黑, 慢慢疏落 :(



睇番兩年前對舊姐姐嘅評價, 都係嗰類評語啦, 大意、黑面、唔跟指示, 太有自己意見 ; 但相比起呢個姐姐, 都係較有可取, 起碼我哋有共識唔再續約, 佢有比足夠時間我搵新姐姐; 較有責任感, 算好嚟好去! 

而呢個姐姐, 有齊上述嘅缺點, 仲不時挑戰我底線; 諗起兩年來佢做嘢都唔覺有大進步, 咁耐都學唔識熨一條西褲,  次次都熨出兩條骨; 但佢仲對答如流, 話自己以前從來唔需要用熨斗, 自有人幫佢熨衫; 原來我唔係請工人, 係請咗個公主

但我一直待佢不薄, 又, 每日朝夕相對, 點會無投放感情?  佢雖然越做越差, 但我無忘記有一段時間大家真係曾經努力!
佢係做嘢唔積極, 但個性唔係極差勁, 我總覺得如果無人教佢, 佢唔會咁衰, 不過都可能係自己唔識睇!

我真係錯, 為咗怕新工人越請越差就忍氣吞聲, 為咗怕從頭再教係我懶惰, 今次續咗約都終止關係, 可能係老天幫我做決定!

 
曾經共渡過開心嘅日子!



新嘅一年, 面臨更多挑戰, 達達情況可否有改善? 對twins健康又會點?
新工人姐姐會帶乜嘢改變? 我唔會天真奢望, 將來嘅新姐姐會任勞任怨, 只求可以做事達標, 唔會事事謀算!


提早幾日影嘅新年相, 點諗到會變咗單眼豬!






多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!