2015年1月2日 星期五

庸人自擾

無咗白色分泌都肯比我摸吓喇!


好多人話我係樂天派, 成日都嘻嘻哈哈, 好似無煩惱咁架, 我都以為我真係咁睇得開, 但原來唔係!
波波今次整傷眼仔, 我就咗幾百宗事例, 本來想比自己一D安慰, 個情況唔係太壞, 唔使諗得咁消極諗到要切眼仔啦!
但原來真實嘅我係庸人自擾, 反而越睇越弊, A話我總要搵最壞嘅對號入坐, 係都要攪到自己咁弊翳!


見波波行到身都側晒, 連坐都一邊偏埋, 又擔心佢係椎間盤問題, 見佢口仔係咁郁動, 又擔心佢口腔又有病例, 九佰幾樣擔心都出晒!



琴晚阿女話佢都有角膜損傷經驗, 係痛到有口難言, 整個頭都痛晒, 係好好好......痛啦!
所以之前波波行到側晒, 又尖叫又唔比掂佢理解, 琴日睇佢進步好多啦; 至於唔張大眼仔, 佢話真係無咁快, 要一星期左右先好D啦!
A同Mi都話波波一向著衫都反應大, 何況戴住頭罩, 渾身唔舒服係必然, 個
頭罩亦有重量令佢側晒!
希望係咁啦!






所有理性嘅分析能力我完全無晒, 對眼就係見到D唔妥當啦, 然後仲要將佢無限擴大, 我發咗神經啊 :P
呢D就係旁觀者清當局者迷, 總係要聽下他人意見尋求安慰, 其實一切顯而易見, 但我就
係都要鑽牛角尖自找麻煩!






都仲要戴好耐頭
罩, 真係慘; 今朝見佢尿尿時轉圈, 撞到個頭罩, 成個碌低, 心痛啊!

依家都無咩可做喇, 遵從醫生吩咐定時比藥, 我keep住放佢喺房間, 拉密遮光簾唔好比光線刺激佢隻眼!

我都要改改改, 要正能量, 新嘅一年一定會好運, 要從好方向去諗, 吸引正面嘅
磁場!
好啦好啦, 唔再擔心喇, 都盡晒力去做,一定會好番!






多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!


                                                  http://www.veca.tw/msgshow.asp?no=70