2015年7月25日 星期六

紙上談兵



波波啊波波!
我真係比呢個仔玩死喇, 困籠休息行動稍有好轉, 放出
玩一陣間, 又唔知咩事整到隻眼!
琴日玩完見佢又單眼, 已經即時滴眼藥水, 再加順勢療法眼藥,  點知到咗晚上, 隻眼仔竟然變咗血紅色,
嚇死我啦!
呢個仔又比較"蛇呱"啦, 真係買佢怕!

可能我無幫佢戴頭罩, 佢有卒眼, 見到隻血紅色嘅眼, 真係嚇到騰晒, 即刻叫自己先冷靜落
嚟, 再諗諗點辦!




諗起上次佢眼仔受傷, 睇獸醫除咗比眼藥水, 都有開消炎藥, 咁何妨食埋順勢療劑嘅消炎藥, 睇睇效果, 再決定下一步點做啦!

跟住療劑指引, 食咗4次療劑後, 隻眼仔已經可以張大喇, 咁繼續食順勢療法眼藥, 似乎又OK喎, 隻眼仔明顯無咁紅喇!
有好轉個心較為安定, 就等佢休息一晚, 聽日瞓醒再決定有無需要見醫生啦!





今早起身, 個仔好似無晒事咁, 眼仔唔紅無再單眼, 原來食少咗隻消炎療劑分別咁大, 效果會咁唔同!
其實有同Mi講波波又單眼 , 佢已經叫我快D用順勢療法, 但我話上次食咗都無用....

雖然上次效用唔大, 但可能今次係小問題, 最後都決定試吓; 比佢食咗eye repair, eye visions, 就係無比到infection,  點知, 食少一隻療劑差別有咁大!





好彩今次冷靜落, 用對咗順勢療劑, 唔係又要見獸醫又食消炎藥, 之後又要排毒, 氹氹轉咁玩, 真係慘!
可惜香港無寵物
順勢療法嘅醫師, 下下要靠自己摸索,  都有心理壓力㗎!
雖然係可以上網向國外嘅
順勢療法醫生求助, 但來來去去email, 都要好耐時間啦; 而且越洋問診都係紙上談兵,  點都唔同面對面嘛; 還好順勢療劑無咩副作用, 咁都放心試吓!

越鍾意用另類療法, 事關3隻豬對西藥反應太大, 除非情況無得揀, 有選擇下我都屬意用另類療法!



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!