2015年7月22日 星期三

益生菌 - GutSense



3隻豬仔嘅益生菌快食完喇, 一貫嘅做法都係轉一轉啦, 希望轉一個優質嘅品牌, 對3隻豬嘅健康幫助會更大, 今次仍然選擇Dr. Dobias嘅推介!

睇過香港有feedback, 話狗狗食咗
呢隻益生菌後抽筋都有改進, 其實我有過疑惑, 益生菌幫到抽筋咁奇怪? 

同V傾談後有咗暸解, 以下係V嘅解答:

"許多人低估了一隻好的益生菌的益處. 益生菌 能夠幫助改善腸道健康, 提高營養吸收, 提高自身免疫力. 免疫力好鳥, 炎症的機會也少鳥.... 而炎症引起的疾病也可以減少... 例如 炎症引起的癲癇, 關節炎, 皮膚炎.... 還有很多很多 ...."

佢話有同Dr. Dobias分享過呢D個案, 而Dr Dobias亦有分享呢隻產品幫到好多健康出問題嘅狗狗, 得到極卓越嘅成效! 
討論後得到嘅結果我接納,  當然希望3隻豬都可以有所得益啦, 我一定會為我嘅心肝寶貝尋求最好嘅選擇, 反正呢隻係優質產品, 一試無防嘛!





我相信V做嘅research, 佢對
每隻引入產品嘅品質極重視, 唔會單單視為一門生意; 因為自己養嘅狗狗, 希望搵到一D優質supplement而開始, 然後發展為事業, 希望幫到多D有問題嘅狗狗, 我絕對信任佢為狗狗著想嘅誠意!



我認識嘅佢一直為小動物健康謀福祉, 呢份信任令我無猶豫, 佢引入嘅產品我放心嘗試!
當然, 每個身體反應唔同, 大家選擇補充品要小心, 唔可以盲目跟風, 唔詳細暸解而胡亂去用!





link: Dr. Dobias GutSense Organic Probiotic (60 capsules)

GutSense - Certified Organic Probiotic for Dogs.  New generation Probiotic and Digestive Support for Dogs.

What makes GutSense so much better than other digestive formulas?  
  • GutSense has 560 billion CFU (Colony Forming Units) of beneficial probiotic bacteria in each capsule!
  • GutSense is certified organic! NO chemicals and pesticides.
  • GutSense is a probiotic formula custom made specifically for dogs. Most k9 probiotics are made of human probiotic bacteria strains.
  • GutSense is different. Each probiotic strain reflects the natural microflora of dogs, NOT humans.
  • Unlike most probiotics, GutSense comes with prebiotics—the food that is essential for probiotic bacteria to flourish and thrive.
  • Certified organic dandelion is another great source of chlorophyll and has a positive effect on digestive function and the liver.
  • Organic cilantro has been added in the mix to help eliminate mercury and other heavy metals.

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!