2015年7月18日 星期六

不設防! (w/album)

相片連結

波波繼續食藥困籠, 放佢出
嚟便便就知佢有進步, 因為動作好敏捷; 去完洗手間佢一支箭咁直衝出廳, 開始又
, 嚇到我黐線!
真係好難控制要佢唔跑
, 呢個係狗狗最開心嘅發洩, 但又跳又跑就容易出事, 又痛痛要困籠食藥, 成日咁循環; 最怕係唔keep好導致更大問題, 都唔知點辦, 係咁就住就住唔比佢自由咁玩, 又有咩生活樂趣可言?


左小心右小心, 多多限制真係煩, 有時真係好想咩都唔理隨意而行!
人嘅一生好短暫, 都想做D令自己開心嘅事, 到咗係時候回老家, 都不枉此生嘛; 狗狗嘅一生仲快如
眼, 回頭望所剩都係幾年時間, 好想佢哋開開心心隨意咁玩!
但....呢種自由嘅代價太大, 跳跳跑跑觸及骨刺, 可以痛到無胃口食餐, 仲慘!
如果傷及神經, 咁後遺症仲大, 萬一變癱, 後悔難返 :'(

豆b肚屙總算settle down, 第一日食咗兩次草藥D poo poo已經正常返, 點知第二日又再屙軟便, 最終都要食咗兩次順勢療劑先再無麻煩!

達達呢, 依家成日嘈嘈閉, 小氣鬼唔講佢喇!





近日天氣咁熱已經少出街, 佢哋氣管咁差中暑機會較大, 好怕見豆b熱到呼吸困難, 波波氣管都比以前差咗喇!
本來可以坐住車仔遊吓花園, 但除咗怕中暑, 我又怕遇到牛蜱啊!
牛蜱我一向都怕得要命喇, 但諗住唔行草地, 去完街小心D檢查, 就唔使咁驚啦, 樣樣都驚點得呀!
但真係好可怕, 近日多隻狗狗都中咗牛
蜱熱, 仲要係最毒嗰隻Babesia Gibsoni菌,Ka認識嘅朋友狗狗因咁走咗呀, 即刻大家都變得憂心忡忡啦!

我哋一向都唔用毒藥防虫, 除咗噴D天然噴霧, 但
牛蜱熱咁恐怖, 單靠噴呢種天然噴劑真係防到?

Ka近日新加入咗我哋行列, 開始咗用順勢療法幫佢狗狗, 佢覺得效果好好呀, 咁自然努力啃網頁搵料啦; 新成員多數勤力, 好幸運比佢搵到順勢療劑係有預防牛蜱熱,  我哋好開心啊!
雖然唔知效用如何, 正如防心絲虫藥, 都係用咗安心D啦, 希望點都有D幫助, 有做總好過不設防嘛!



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!