2016年11月1日 星期二

照亮我心

豆豆燈


豆b走咗之後真係好唔習慣, 平時我行一步佢跟一步,
永遠唔敢行大步, 要顧慮踢到旁邊嘅豬豆, 要好小心舉步;  習慣每起步都會往腳旁望吓, 依家再見唔到豬豆喇😞😢


達達公主好高竇, 只鍾意坐梳化陪老公睇電視, 即使無人陪伴都唔礙事, 佢祇要高人一等, 比佢自己坐梳化享受就得!





波波只係要佔有, 佢都會走過嚟用面仔拭吓媽媽, 但最怕無自由唔要抱實, 要佢著件衫都嫌束縛住, 會發掹憎, 抱住唔郁得一定唔肯; 但佢極唔鍾意其他狗狗黐住媽媽, 任何狗狗同佢搶媽媽都想開打, 佢要見到媽媽喺佢視線範圍, 又無抱其他豬仔, 就會安心自己瞓覺!




祗有豆b, 係真正希罕媽媽, 常在我左右留意等候;
祗要我隨時向佢招手, 立即投懷送抱, 媽媽又攬又鍚佢最享受!
無咗呢隻黏人嘅豬豆, 真係好唔習慣好難受😢!





S
媽媽叫我做一盞燈, 可以做豬豆,
用豆b嘅側面做個剪影掛牆燈!
不過就要師傅幫幫手, 原來影過咁多相, 豆b唯一得呢側面相, 清晰度見得吓人; 但幾年前頭部嘅輪廓同後期有出入, 最明顯係個額頭, 頭毛長咗輪廓變深!
我要用兩張相片合併, 希望做到後期嘅豆豆!





師傅有幫我畫圖, 當然專業畫圖係高質素, 但豆b頭部
, 即使有些微出入, 我察覺到都係難接受, 呢D係媽媽嘅堅持我唔想去煩人😉!
最後我決定自己畫前半身, 同
師傅合作完成張圖, 呢個牆燈今日做好喇, 裁做得非常細緻優質!




將豆豆
燈掛喺書前面嘅牆上, 我覺得呢個位置最適合!
以往我坐喺書枱前用電腦嘅時候, 豆b總係坐喺我腳邊陪住我, 依家豆b就用另一個形式, 繼續每日相伴, 每晚用佢嘅熱同光 - 暖暖照亮我嘅心 :)




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!