2018年6月1日 星期五

身體調養 - 脫水湯粒 (w/album)

相片連結


工人姐姐如期返來, 總算我無跌眼鏡, 琴日都有諗過究竟佢有無上機, 究竟有無耍我, 但今次我信心爆棚㗎; 果然琴晚佢一落機已即刻msm我, 做事算好交帶喇, 希望新合約呢兩年大家關係仍然keep得咁好啦!







前日訂咗湯
粒, 估唔到咁快收到, 見介紹得咁好, 希望療效都真係咁好啦; 諗住川貝鱷魚肉比波波調理氣管, 豬骨比達達健骨護關節, 鯊魚骨虫草花補肝腎, 兩隻豬都適合, 不過大前題係個公主要肯飲先得!






工人姐姐返咗
嚟, 即刻多出好多時間, 可以逗佢哋跑跑, 唔使悶悶咁成日瞓覺; 我如常幫佢哋做身體保養, 達達會集中做多D音叉, 難得佢咁合作比我做佢個心輪, 唔會一接觸到個vibration就彈跳起嘛😄!





唔知係咪自己心理作用, 見到達達嘅脷仔做完會較紅潤, 佢整體circulation都係差, 脷仔顏色暗啞, 希望持續落去有幫助啦; 要正面堅信, 能量治療有懷疑都會接收差, 好玄啊, 哈哈!



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!