2012年1月11日 星期三

草本舒緩素 - Dr. Harvey's RELAX

睇見佢咁嘅樣,心都實晒:(

達達同波波都先後出現過情緒問題, 但最頭痛係根本搵唔到根原, 令我苦無良策, 亦無從入手去幫佢哋! 之前達達用過花藥,而波波就試用行為訓練,但都係解決唔到呢個難題,令到我好擔心又困擾!

同朋友傾談起呢個問題, 佢話有好多誘因; 其實先天後天都有可能令到狗狗出現呢種狀況, 好多時我哋唔為意嘅一宗小事, 就可能帶比本身性格唔穩定嘅狗狗重大壓力; 或者我呢對寶貝仔女都比較敏感, 如溫室嘅小花, 又者係我太嬌縱佢哋帶來嘅惡果啦, 唉!


朋友介紹我試用一隻草本嘅舒緩素, 睇過成份都係好天然嘅植物, 上佢官網睇過一D回應, 反應唔錯; 我諗應該係如過往用花藥為達達治療同出一撤吧!

Dr. Harvey呢個品牌我比較信任, 而好處係唔駛喺美國訂番嚟咁麻煩, 既然無副作用, 我就比兩隻豬試吓啦; 希望可以幫到佢哋, 令佢哋舒緩壓力之餘, 都為我解除困擾!


天然溫和的草本植物,無懼行雷閃電,讓快樂重現!

不會像其他抗焦慮藥物有成癮的問題,也沒副作用,
也不像其他傳統治療令身體嗜睡,
注意力不集中和頭腦混亂

適用寵物:過度活躍、愛破壞、害怕打雷、獨處或陌生環境時緊張和不安、關節受傷或衰老引起的痛症所引起的壓力及心理困擾

主要功能
-舒緩神經,亦可促進新舊寵物互相適應,減輕過度活躍,鎮靜焦慮、抑鬱等不安情緒,令心境平和。
令精神鬆弛,安撫於陌生環境(例如寵物美容時)的緊張和恐慌局勢,改善破壞性行為
(
如胡亂咬嚼、淘氣搗蛋等習慣)
舒解對外界特定事情無故的不滿或負面感覺,減少失控及破壞行為 (如不自主地重複︰
不斷打轉、不停吠叫等)
令肌肉放鬆,減輕因緊張、關節受傷或衰老引起的肌肉痛症,同時緩和因長期疼痛、
反應過敏所引起的壓力及心理困擾。


服用方法︰
請混和於食物中同時進食
2-20 lbs: 1
量匙
21-50 lbs: 2
量匙
51-95 lbs: 3
量匙
96-150 lbs: 4
量匙
犬隻︰8安士 (227)
(
約有88勺量匙, 每勺量匙約有2.6粉粒)

成份 (粉粒)
天然蜂花粉 (Bee Pollen),
螺旋藻 (Spirulina),
卵磷脂 (Lecithin),
營養酵母菌 (Nutritional Yeast),
大蒜 (Garlic),
亞麻籽 (Flax Seed Meal),
苜蓿芽菜葉 (Alfalfa Leaf),
巨藻 (Kelp),
玫瑰果花茶 (Rose Hips),
紅花苜蓿 (Red Clover Blossoms),
卡瓦根 (Kava Kava Root),
啤酒花 (Hops Flowers),
洋甘菊 (Chamomile Flowers),
貓薄荷葉 (Catnip Leaf),
達米阿那 (Damiana Leaf ),
西番蓮 (Passion Flower Herb),
半邊蓮 (Lobelia Herb),
纈草根 (Valerian Root),
迷迭香葉 (Rosemary Leaf),
黃芩 (Skullcap Herb) 




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!