2012年1月25日 星期三

菇蕈保健-Joints關節軟骨呵護配方


又一次訂購呢個品牌嘅天然補充品, 今次係比幾隻豬仔補養關節用, 反正佢哋都食緊immunity免疫防禦配方,官方網站又建議可以兩者一同服用, 應該會強化效果吧!

天然
補充品我比較有信心, 因為好似食物補充, 只要唔好過量服用, 應該唔會有其他副作用, 希望達達豬食咗唔再腳震, 而波波豆豆關節都會潤滑D啦!


應該係天氣轉變, 影晌咗b偏弱嘅氣管, 近排佢嘅鼻鼾聲明顯嚮咗, 我當然唔會天真咁覺得佢攪笑啦, 相反我有d擔心佢會唔會呼吸有困難; 氣管塌陷對松鼠狗嚟講係常有嘅疾病, 氣溫嘅變化對佢哋特別敏感, 氣溫變高、變低都會對佢哋造成威脅; 興奮、緊張都會有直接嘅影響(開餐時b緊張到嘔晒白泡就知啦, 但又控制唔到)!

我已經好小心,
24小時開住暖爐同佢哋保暖, 亦都有適當咁幫佢哋著衫, 室溫都保持住19-20度, 但都係影響到b:(
好彩波波同達達都無咁嘅毛病, 還好
平時b都算呼吸正常, 無咳嗽症狀, 但佢氣管咁差, 再老d都唔知點算! 

幾隻豬仔, 覺有不同嘅狀況毛病, 真係唔可以掉以輕心;
唉! 再擔心都無用喇, 只可以見招拆招啦!  


  Organic Pet Superfood - Joints關節軟骨呵護配方
有機姬松茸,有機靈芝, 有機椎茸, 有機舞茸菇, 有機冬蟲夏草, 有機雲芝
+NEM™(天然蛋殼薄膜)

高濃度6種有機藥食菇蕈能抵抗因老化、壓力、飲食、運動等所產生的自由基對細胞造成傷害,同時強化體 內循環,消除毒素和發炎症狀。更創新地結合革命性成分NEM™(美國密蘇里州ESM Technologies專利成分)--最新美國臨床證明NEM能快速明顯地改善關節/軟骨組織疼痛和僵硬症狀。這天然的創新搭配,終於帶給寵物關節組織 病症有效又完整的自然呵護與療治。

關於NEM™:
Natural Eggshell Membrane(NEM™天然蛋殼薄膜)是美國密蘇里州ESM Technologies的創新發現,從蛋殼薄膜中找到的NEM™天然含有Chondroitin 軟骨素和Hyaluronic Acid玻尿酸,能快速有效減緩關節疼痛和改善關節僵硬症狀。
NEM™臨床人體試驗:

相較於安慰劑,事實上,NEM™ 能短期內改善病患關節僵化和疼痛症狀50%以上。風濕科醫師和參與研究之一的Ann Winkler MD,phD博士表示: “我發現這研究最令人注意的是:人體對NEM™的效果反應顯著而快速”。”通常,我們建議病患使用非處方籤葡萄糖胺相關產品,通常需要使用2-3個月才會 注意到任何改善,NEM™臨床試驗中很令人印象深刻的是在相當短的時間內,病患就感覺出NEM™對症狀的明顯改善”

成分:有機冬蟲夏草、有機靈芝、有機姬松茸、有機雲芝、NEM™、有機椎茸、有機舞茸菇。



For more information on NEM, check out:
http://www.nutraingredients.com/Research/Eggshell-membrane-may-outperform-glucosamine-for-joint-health




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!