2012年1月11日 星期三

我嘅殺手鐧

整日都係咁樣, 睇到個心好唔安樂呀!


今朝早波波情況差咗, 因為佢唔肯食, 就算我用手餵佢都唔食, 仲成身震晒! 可能唔係情緒病, 真係筋骨痛痛呀!
我都知一唔食嘢就大問題, 憂心之下call 家庭醫生Dr.Tung問吓佢意見; Tung醫生問咗詳細情形, 因為波波大小便正常, 無發燒, 步行正常, 咁Tung醫生話比較難確診; 佢話如果再唔食, 仲係咁震, 就一定要帶佢去有驗血, X-RAY地方睇醫生, 身體一定出咗問題喇, 但如果佢肯食嘢, 就再繼續觀察!
真係好擔心, 究竟出咗乜嘢事?

記起過往狗狗有病, 無胃口我都會買baby food比佢哋食, 呢個係我嘅殺手鐧喇, 如果連咁香嘅baby food都無興趣, 明日就一定要帶佢去見Hsiang醫生, 睇下又要做D乜嘢化驗喇; 我真係好唔想成日捉佢去左驗右驗, 左照右照呀!
仔呀仔, 你唔想受皮肉之苦, 就乖乖地合作啦!



快快叫工人姐姐買baby food番嚟, 我比咗一匙羹佢試吓, 佢好快舔
; 我將baby food加落原本今日食嘅早餐度, 今日係食三文魚加蛋, 佢都好快食清晒, 中午都肯食, 仲以為可以鬆一口氣!

到咗晚餐, 佢又唔食喇, 好彩隔咗兩個鐘後, 最終都肯食咗; 但都係唔再
觀察喇, 要盡快帶佢搵H醫生喇, 咁擔心佢無事我都有事呀!
不過最快都要等到明日下午, 希望唔好係大件事啦
, 今晚要keep住穩定, 唔好惡化呀!
Hsiang醫生診所嘅姑娘姐姐好好人, 佢仲比埋太平道診所嘅電話我, 話萬一半夜有需要可以去嗰度, 多個保險! 佢真係好細心, 但就令我更擔心喇! 


今日約
姐姐嚟同豆B修毛, 我同佢講清楚我嘅要求, 一向我都唔要剪太多嘅, 我要修番個波型, 我鍾意毛毛球!
姐姐話好少有人要求咁樣, 通常客人都要求剪短, 各人要求唔同啦:)
姐姐都算快手, 太耐狗狗辛苦, 亦唔會有耐性企定定喇, 剪出
效果都唔錯, 我幾滿意喇!


個型修得唔錯, 有條腰仔!

胸口好圓!

pat pat 位都剪得幾靚


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!