2012年1月18日 星期三

龍年第一炮賀年相 (w/album)


  year of dragon 2012(1)相片連結


終於拎咗今年訂購比狗狗嘅賀年食品喇, 真係做得好精緻; 因為呢D食品無加防腐劑嘅, 所以要襯新鮮食, 我要立刻同佢哋影番輯相先, 龍年第一炮嘅賀年相出爐喇!今年同佢哋做咗幾張揮春, 係膠質嘅; 我想保留起佢, 希望無咁易整爛, 不過後來見到晒相店嗰D都整得好靚, 價錢仲係一半就做到喇, 我都係太心急, 不過個性係咁, 又好難改到:(

今日會去行年宵, 年年都習慣行過大運, 隨意買少少年花, 都係意思意思啦; 賀年糕點, 年花呢D, 我都會隨俗; 過年對中國人嚟講算係大節日喇, 我盡量做番少少基本嘅嘢啦!














多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!