2012年1月19日 星期四

福星高照 (波波篇) - Vetri Disc

波波豬要多謝大家嘅關愛!

又一次引証互聯網上係可以交到朋友嘅!


當知道波波生骨刺後, 我上網搵資料, 加入咗
"椎間盤突出壓住神經線"呢個群組!
發起人嘅狗狗曾有過咁嘅病歷, 最後要做手術;  佢設立咗呢個分享區,
係作為一個平台, 比患上呢個症狗狗主人, 互相交流近況, 希望有經驗嘅主人能以過來人身份, 幫手解答疑難, 為非緊急嘅Case作出分享同回應, 等好似我呢D突然得知狗狗出咗問題
, 無咁徬徨 ; 真係一個有心人!

當我將波波嘅問題post上去, 都有熱心網友解答, 分享佢哋有過嘅經驗, 喺嗰度我搵到背脊有事, 原來係有專攻背部用嘅supplement!



網友M嘅狗狗做咗背部手術後, 醫生建議比佢
狗狗食呢隻vetri-disc; 佢覺得呢隻supplement唔錯,  就連佢另一隻無事嘅狗狗, 都有一齊食, 作為保健用途; 可惜除咗特定診所外, 香港未有發售, 要直接從美國訂購; 佢好好人, 話6, 7月左右會再訂, 到時可以同我夾, 分擔運費; 佢仲話有另外一隻品牌都好好, 佢狗狗都有食, 係另一個醫生建議嘅, 要喺澳洲訂, 如果有需要, 可以叫佢朋友幫我買咗帶番嚟!

諗左好耐, 我都係決定
嗰隻back supplement, 因為想快D比隻仔食, 今次唔可以等咁耐喇, 自己訂一樽先啦!

當我搵緊資料,
格緊價嘅時候(因為美國買嘢除咗價錢分別頗大, 郵費真係貴到死),  好意外收到群組入面一位網友KL嘅pm, 佢話如果我有需要, 可以先讓一樽比我, 仲要係唔收運費, 因為係朋友直接同佢買咗帶番嚟嘅! 

原來佢3隻北京寶貝, 其中一隻都做過手術, 之後就3隻狗狗都食呢隻
supplement喇!
可以快D比波波服用, 梗係好啦,  心急我, 今日去拎咗番嚟喇, 佢仲話下次佢再買, 可以join埋我, 真係好多謝佢!

今年同幾隻豬仔整咗3張揮春, 其中一張係"福星高照", 我真係遇上福星呀, 可以有咁多根本唔相識嘅人, 咁熱心無條件幫忙!
雖然波波豬唔好彩有骨刺要痛痛, 但得到咁多人嘅關愛, 佢快快食咗補充品後, 一定可以平安過渡, 唔再病發!
真係要再一次感謝, 曾為波波呢件事出過力嘅朋友, 好多謝, 好多謝你哋!





Recommended to support proper structure and function of the spine and connective tissue.

A unique formulation designed exclusively to support connective tissues associated with the spine. Combines bovine tracheal cartilage with mineral sulfates, amino acids, vitamins, pepsin, and natural sources of silicon, which are all necessary for the support and maintenance of connective tissue.
Bovine Tracheal Cartilage is rich in Chondroitin Sulfates which make up the matrix of connective tissue and are found in high concentration in the tissue of the spine and intervertebral discs.
Manganese is necessary for the activation of enzymes that are vital for the biosynthesis of glycosaminoglycans.
Equisetum arvense a natural source of silicon which is necessary for the synthesis and integrity of connective tissue.
Vitamin C (Calcium Ascorbate and Ascorbic Acid) supports collagen production and glycosaminoglycan metabolism.
Calcium is essential for proper growth and maintenance of bone.
Pyridoxine HCI (Vitamin B6) is necessary for the formation of certain proteins and aids in nerve function.
Vitamin D aids in the absorption of Calcium from the intestinal tract and in the breakdown and assimilation of phosphorous.
Magnesium (Sulfate, Oxide) helps aid bone growth and the assimilation of calcium and potassium. Magnesium also plays an important role in neuromuscular contractions (relaxes the muscles).
Zinc (Sulfate) is necessary for tissue respiration and is important in the healing process.
Taurine is a sulfur containing amino acid involved in the synthesis of connective tissue.
Serine is an amino acid which links the glycosaminoglycans structure to the protein portion of connective tissue.



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!