2012年1月25日 星期三

關節補養

見到達達豬腳震震


從網友KL處拎咗背部嘅補充品Vetri-Disc, 比波波食咗有幾日喇, 佢完全無出現可能有嘅軟便, 亦見唔到有其他不良反應, 加上呢隻品牌無添加MSM, 鈣嘅含量亦好低, 只係25mg/cap(因為有骨刺其實唔應該食有鈣嘅補充劑
), 我可以放心比佢繼續食落去喇!

因為波波唔係食乾糧,
自煮肉我都要另加蛋殼粉補鈣; 參考咗好多資料, 決定一星期後再將份量減低, 以佢1.8kg嘅體重, 一日食1/3 cap應該足夠, 再添加咁低份量嘅鈣, 應該無壞影晌啦, 身體缺鈣都係唔得嘛!

由於波波出事, 本來都有考慮開始比兩隻豬女食呢類補充品作為保養 , 但我唔想太草率行事, 唔想平白無辜補充咗一D對佢哋身體有傷害嘅嘢, 又變相愛佢變成害佢喇! 琴日無意中見到達達豬隻左後腳有D腳震震, 即刻記起上次H醫生同我提過, 佢膝蓋有1-2級輕微移位, 唔通症狀開始出現?
咁事不宜遲, 都係要快快幫佢關節補養吓, 唔好再拖喇!

農曆新年呢幾日咁凍, 都唔想出街,  因為波波食緊嘅係back supplement, 唔係好啱佢, 就等我留喺屋企努力上網搵吓資料啦!

一般關節類嘅產品成份多半係葡萄糖胺Glucosamine、軟骨素Chondroitin、MSM (Methylsulfonylmethane)、膠原蛋白
骨膠原二型等等, 而呢D成分當中, 葡萄糖胺必須係不含鈉嘅(Sodium Free)!

MSM呢個成份以前喺台灣曾被列管為藥品級, 但其他地方都屬於安全可食用嘅健康食品, 不過有寵物網上提及, 對於小型狗狗嚟講, MSM劑量過大可能會影響心臟, 腎臟同高血壓, 所以產品中有呢個成份最好可以係好低或者乾脆唔要有, 佢嘅功效可以由膠原蛋白或者骨膠原代替; 咁我都係寧可信其有, 畢竟狗狗太小型, 喺未搵到一個標準每kg狗狗要攝取幾多先係安全, 我唔敢博喇, 如果真係傷及腎臟, 好似得不償失呢!

下面轉貼咗一D相關資料,  當然呢段資料相距依家有好幾年時間, 好多嘢都有改變, 有咗更新, 但我仍覺得好有參考價值; 而我睇完一大輪後, 最後都係決定比兩隻女用番天然嘅補充品, 咁會安心好多; 不過要記住, 但凡補充品, 睇法可以好兩面, 我覺得適量即可, 多食無益!


都買哪一牌來保護娃娃關節呢?給大家一點購買前的參考
(轉貼) http://www.a3m.com.tw/dx1/forum.php?mod=viewthread&action=printable&tid=3692


D-Glucosamine,銨基葡萄糖是骨膠原和鼓間質的重要成份 1.骨關節的營養及促進新成代謝,促進黏多醣的生化合成 黏多醣是軟骨組織的成份 2.改善骨骼對鈣質的攝取 3.潤滑作用 : Glucosamine有改善滑液黏性與增加滑液的產生,對於關節疼痛,骨關節機能改善,關節退化抑制和改善有很好的效果

簡單說... 葡萄糖胺是動物及人體內的一種胺基糖,是以具有黏度的黏多醣成分(是一種多醣體的組成成分)存在於軟骨與結締組織的各處, 也是形成軟骨細胞最重要的營養素之一。人類與動物都可以在體內自行合成葡萄胺,只是隨著年齡的增加,合成的速度趕不上分解的速度,於是發生體內及關節缺乏 葡萄胺的現象,進而影響關節內細胞的新陳代謝。葡萄糖胺在體內會被分解成為胺基酸,可以轉換成半乳糖,也可以轉換成軟骨素。藉由自然界葡萄糖胺的補充,可 以促進體內蛋白多糖以及膠原蛋白的製造,補充關節滑液,並提供受傷後關節恢復健康軟骨組織所必須的材料。

Chondroitin(軟骨素) 軟骨素可促進關節成份Hyaluroni cacid之形成,可增加骨關節的黏稠彈性, 改善關節退化,摩擦發炎,疼痛,腫脹,更可幫助關節正常化,改善關節炎患者關節活動功能,並增加骨質密度與堅硬度 構成軟骨和結締組織的多醣類成分,也是形成軟骨細胞最重要的營養素之一。Chondroitin存在關節軟骨,可幫助軟骨吸收水分及養分。

常見到有的產品會添加MSM,那麼,到底什麼是MSM?MSM的英文全名為Methyl Sulfonyl Methane,存在人體中的硫元素有百分之八十五都是以MSM結構形式存在的,所以MSM是一個有機硫化物。 MSM的來源很多,一般天然的來源多為松樹皮下抽取液,也有從石化工業以人工合成的。由於MSM有止痛消炎的效果,一般相信,它對於肌腱韌帶的健康有顯著的幫助。 對於走路時已經會感到疼痛的人來說,服用有添加MSM的產品,會感覺有奇效,因為它有立即消炎止痛的效果。MSM這個成 份,在美國被列為食品,但在台灣是被列管為藥品級,一定要有醫師的處方簽才能取得,公開販售含有MSM的產品則屬違法。而對一般只需要保健關節的人而言, 不需要、也不建議服用含有MSM的產品。(購買時請看一下包裝成分內容)


關節之間之(軟骨組織)即是膠原所形成的,是連接組織的重要物質,「膠原蛋白」(Collagen)為軟骨、肌腱、韌帶修 護的主要成分,適量的補充「膠原蛋白」則有助於預防与改善「退化性關節炎」。MSM則可作為「硫基」(Sulfonyl),是膠原蛋白合成時必須物,還能 增加締結組織的強度。

提供給大家參考,另外Glucosamine的濃度越高不代表越好,娃娃都很小(小型狗狗),除非醫生建議需要用到多大的濃度純度,不然其實300以內絕對很夠了!太多反而是讓腎臟多增加負擔唷!




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!