2014年6月2日 星期一

一道清泉

波波等緊見眼科醫生!

今日約好太平道診所, 要帶波波去check眼, 從波波歲幾大, 就開始驚佢眼仔有事, 睇咗好多次醫生啦; 睇過幾個醫生都話佢無問題, 但佢又真係成日瞇瞇眼, 又咁多淚水, 仲有眼珠好似綑咗少少白邊, 我真係驚佢有事, 如果遲咗護理, 害佢盲咗就死啦!

雖然Dr. Hsiang幾個月前都同波波checked過, 話無事叫我唔使擔心, 佢話如果咁驚去睇次眼科啦, 不過其實無必要!



呢個係我嘅心結, 我好怕延誤咗黃金時間, 好怕醫生同我講"太遲喇, 早就應該帶佢檢查!"
日復日咁過, 呢個心結一直未有放下, 總係擔心啦; 近呢幾個月波波有用手卒眼, 就促使我下定決心, 帶佢睇一次眼科, 專科儀器齊備, 會check得更清楚嘛!





準時到達太平道診所, 見眼科醫生Dr. Chow, 佢好好人㗎, 態度親切, 比我
感覺專業, 唔會講說話模棱兩可, 比到我信心, 係可以信賴嘅醫生, 同波波做檢查亦好細心!
今次做得好全面, 放大瞳孔, 睇清楚眼底視網膜, 神經血管同反應快慢等等!
由於滴咗藥水要等時間, 我又開始猛咁問 :P
 

點解近來猛卒眼?
唔係眼睛嘅問題, 可能係外來因素影響, 例如天氣潮濕, 令佢眼嘅週邊皮膚敏感!

咁多淚水有無解決辦法? 

其實要解決除非做手術, 但唔一定有效; D狗狗淚水真係超多, 令到週邊皮膚爛晒, 又發炎又臭, 就會建議試吓,不過波波絕對無必要咁攪, 波波打理得好好吖, 繼續咁做ok喇 ;)

佢眼珠
綑咗D白邊, 點算? 
呢D係黑色素問題, 對視力無損, 唔使理啦!

我有比眼睛supplement, 係葉黃素, 可以幫到嗎?
呢D好視乎個別身體吸收程度, 無數據話可以幫到晶體, 但食都無壞, 唔反對比佢食, 可以繼續!
反而有research話紅棗有幫助, 不過係食好大量喎, 哈哈!
我話出街有幫波波戴太陽鏡, 佢話咁幫助仲直接啦!
 
夠時間睇眼底喇, 由姑娘姐姐hold波波, 我好緊張呀, 大氣都唔敢透啖!

Dr. Chow結論係波波有非常健康嘅眼睛, 完全唔使擔心呀, 唯獨佢左眼中央有一點白內障, 應該係inborn problem, 應該好細個就有喺處, 估計唔會變大, 所以都唔使擔心, 近8歲嘅狗狗眼睛保養得好好啊!
咁都要係先天問題, 底子真係麻麻 :(
 

近日太多負面嘅消息喇, 朋友嘅狗狗先後出事; 前晚又有朋友嘅北京入咗院, 話唔會好只會越越差, 聽到都心實啊! 

近日聽聞嘅都唔係好事, 豆b頸仔都仲要食藥, 今日呢個消息就有如流入我心底嘅一道清泉, 總算聽到正面嘅好消息喇!
睇咗眼科, 聽咗Dr. Chow嘅解答, 今次我真係放心晒!




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!