2014年6月18日 星期三

從美國訂藥 - Phosphatidylserine, PS



今次分享我喺美國訂比豬仔食嘅呢隻supplement, 呢隻係澳洲順勢醫生推薦比達達嘅
充品, 之前我都曾經有提及, 一般都係用作保腦嘅用途; 當我上網搜尋, 都唔係瞭解得好詳盡, 只知係有關腦內化學訊息嘅傳遞, 醫生建議係幫到達達椎間盤出事嘅反射神經問題!


我相信順勢醫生嘅推薦係有據嘅, 就比達達豬試試啦, 起先請V幫忙訂購咗一樽, 食完發覺達達無差嘅反應, 咁又請Mi幫忙再訂第二次!

補充品唔同藥物, 見效唔會咁神速, 只要食咗無出現同身體有抵觸, 無差嘅反應, 我先敢繼續比隻豬服用
!
唔知係咪呢隻
充品對神經修復真係有作用, 還是加上其他因素, 一路食落又真係見到達達豬有進步! 

咁對twins同樣椎間盤神經都出現問題, 我就比埋兩隻豬仔一齊服用啦; 3隻豬一齊食, 一樽好快食晒,  今次想訂多幾樽, 正想請朋友幫手, A話不如我自己啦!

一聽我就好驚啦, 我最多都係上yahoo bid吓咋, 淘寶我都覺得難攪, 都要朋友幫我買啦, 最巴閉一此次就係喺台灣訂眼仔supplement喇! 

從美國Iherb訂嘢好似好複雜嘛, 又話要比code.....
不過A話會教我, step by step啦!

今次第1次係iherb訂貨用咗A嘅Ref Code No, 除咗我有us$10+5% discount, 佢下次訂貨都有回贈呀!
不過詳細資料要自己睇睇, 有一定最低銀碼限制, 先可以享有優惠㗎!

(sorry之前報錯料, 對呢D咁複雜嘅嘢我自己都唔明白, 有誤解 :P)



結果今次我成功自己訂咗喇, 如果大家有興趣去iherb 訂貨,可以用我個codeRLV248, 咁你哋有discount, 我又有回贈,大家都好,哈哈哈 :)
不過對呢D我真係好快唔記得晒, 下次再訂都要A再講多次喇 :P



磷脂醯絲胺酸(Phosphatidylserine, PS是天然存在的磷脂質,在人體中主要存在於大腦神經細胞膜上。 磷脂絲胺酸是神經細胞膜的組成元素,雖然每個神經細胞都含有磷脂絲胺酸,但是腦部佔最大部份。

因為每個人都會受到自由基的攻擊,不管是抽菸、喝酒、環境汙染或是長期壓力,都會對大腦累積不好的影響。磷脂絲胺酸可以幫助改善大腦的健康。磷脂絲胺酸也可影響我們的情緒。研究指出老年婦女服用磷脂絲胺酸後,改善了他們的記性和行為。

磷脂醯絲胺酸與維持生命活動的熱量存取、神經傳導物質的釋放,和突觸的活動等訊息傳遞相關,因而又有「腦的營養素」之稱。根據臨床實驗證實,磷脂醯絲胺酸能有效改善增齡所導致的記憶障礙、減輕憂鬱症狀、維持腦機能、提昇學習力及抗壓力。



 (Phosphatidyl Serine, PS即磷脂酸絲氨酸)對下列疾病可能有益

老年癡呆症(阿滋海默症), 老化

人腦包含大量的脂肪組織,磷脂是其中之一。這種物質不但能將細胞緊緊結合,還能控制物質進出細胞。磷脂酸絲氨酸(PS)是一種尤其重要的磷脂,可影響腦內化學訊息的傳遞,並幫助腦細胞儲存和讀取資料。人到了中年,磷脂酸絲氨酸和其他重要的腦內化學物質會減少,這正是腦筋較不靈光的原因之一。

有實證顯示,服用磷脂酸絲氨酸補充劑可幫助恢復腦力。根據主持這項實驗的研究員的說法,磷脂酸絲氨酸補充劑可將病人的心智功能平均拉回12年。

目前市面上常見的產品多是以PS為主成份,讓PS在體內再代謝成PE來達到補充目的,亦即常見成份名稱會是寫成腦磷脂PS,其實並不是內容物為單純的腦磷脂,而是磷脂醯絲胺酸(Phosphatidyl serinePS),腦磷脂的前驅物。
細胞膜為了要永續生命活動的能量收支或接受細胞膜情報的重要生物膜, 而若無細胞膜則細胞無法生存。若過度缺乏,則易引起腦機能退化,並產生手指顫動(發抖),行走機能等運動機能障礙等疾病,如巴金森病(Parkinson Disease)。這也是目前補腦產品中,首推PCPS的原因。
目前腦磷脂是非常普遍的營養成分之一,可促進腦細胞膜的流動性,欲增加腦細胞膜抵抗自由基侵害的韌性,數據指出,每天服用100毫克的腦磷脂(PE)可以增加理解性記憶力。





多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!


聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用。但我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁啫, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!