2017年11月4日 星期六

貼心挑選 - 'Smounds' Chill Out Calming Toy



好多謝好朋友V貼心挑選, 送比波波咁適合嘅玩具, 呢份禮物喺當前好重要!

無諗過波波會有呢個需要, 佢對玩具無咗興趣已經好多年, 但當佢失去視力, 對聲音氣味特別敏感, 而呢個玩具正切合佢需要!





呢個香薰玩具氣味並唔濃烈, 淡淡滲出安定香薰, 而觸碰到玩具時會發出沙沙嘅聲響, 波波無幾耐已經好似習慣咗, 有呢種聲音會覺得安全; 我放隻公仔喺佢附近, 大半日時間已經見到佢會自動倚偎喺公仔身邊!

琴晚放波波落網床, 放公仔喺床嘅一角, 今朝早起身已經見到呢個畫面😊, 波波自己會搜尋佢嘅需要!






好開心呢個玩具比到安全感波波, 好多謝V為波波作貼心嘅挑選, 好朋友近來已經比以前少咗聯絡見面, 亦再無幾年前每星期一見嘅小狗聚會, 但真正朋友就係當你失落時, 會默默關注輕輕伸出雙手, 唔需要好特別好激烈!

好朋友, 每一次你比嘅支持, 一本書, 一個玩具, 都感受到你有刻意揀選, 我感覺溫暖, 多謝你!
其實我應該睇法正面, 感恩有好多朋友關心, 兩隻豬仍陪喺我身邊, 雖然途中有挫折, 但幸福唔係必然!


Those were the days, my friend....







Link:  玩具 冷靜香薰玩具 (獅獅)

冷靜香薰玩具 (Smounds) 是一個互動, 反侵略,抗焦慮玩具, 具有非凡的改善行為結果!  冷靜香薰玩具有 狗狗冷靜香薰.  當你寵物玩時將有聲及釋放狗狗冷靜香薰 引致他冷靜。

玩具的大小約為 11"






多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!