2020年9月13日 星期日

何去何從 (w/mp4-慢慢喜歡你)


氣場好弱嘅波波豬, 好可憐

波波整體狀態都唔好,
雖然無明顯見到佢有重病嘅徵兆, 但見到正下滑嘅健康指標....
佢食量暫時無減少, 但唔吸收體重一直跌, 精神體力都一直向下調, 當然偶有好轉, 但如曇花一現!
每日見佢情況時好時壞, 呢種來回地獄又折返人間嘅經歷, 我體驗唔少!


呢個精神狀態如曇花一現




朋友問我會否考慮用中藥方, 我今次完全無糾結, 波波體質極敏感, 上次試用蘇子湯, 已經係好安全, 但佢受唔到不停尿尿,
我唔敢喺佢咁弱嘅氣息下做試驗; 我今次做法有改變, 如果佢仲有戰鬥力, 我會陪住佢作戰, 如果佢覺得攰我會順其自然, 大前題當然要佢無感覺辛苦, 最希望佢最後一程會喺夢中走完!
睇落我今次抱住消極嘅打算, 其實我經歷咗無數嘅失眠,
何去何從不斷喺腦中盤旋!



最叻仔可以呆呆坐一陣, 佢往後餘生就祇可以咁?




過去嘅我應該急到癲, 拼命去諗辦法會求求上天, 今次仲要係我最難割捨嘅波波豬, 我只要稍為諗吓無咗佢嘅日子, 個心都會裂... 

但當我見到佢每日祇係無氣無力咁瞓覺, 睇唔到聽唔到行唔到, 連撐起身都有困難時, 我問自己我要唔要咁生存?
佢唔可以再
跑跑跳跳, 失去咗狗狗最開心嘅時段, 甚至唔可以維持生活上基本需要!
久延殘喘有意義嗎?
佢會甘心咁落去嗎?
一直強調起碼嘅生活質素仲有嗎?
見佢脾氣咁差, 都知佢有口難言, 心情唔好要發洩; 超心痛, 呢個係養毛孩最難走過嘅階段!




大部份時間都係瞓, 除咗3餐同餵藥將佢叫醒, 就係抱住佢等佢安眠




喺呢近半年, 波波衰老得好快, 明明健康一直都保持得幾好, 一下間風雲驟變,
幾個月前突然病發嘅氣管收窄, 雪上加霜, 心肺無事、驗血唔太差咁又點? 喺呢個年紀, 器官衰退大病後唔易復元, 畢竟曾經歷過命懸一線!
有人話落坡係慢慢咁行, 但我感覺係坐住滑梯咁衝住跌, 一瞬間去到底無得停歇!



大字咁手張開無晒力





記得當日豆b比過我呢種將要別離嘅感覺, 都祇係陪多咗我幾個月, 今次波波可以支持到幾耐? 佢會唔會好叻仔復原? 我好矛盾唔知想個結果係點....

越愛
唔想佢受苦, 但又唔捨得佢離開我身邊!

如果問我有無心理準備, 乖仔日子將要走完, 要做好心理建設, 呢種心理準備有用嗎? 可以傷心較少?
當日豆b嘅最後階段, 我睇咗好多書, 以為會接受得釋然, 結果都係做唔到瀟灑道別!




mp4-慢慢喜歡你



喺呢個階段, 我會滿足波波所有需要, 佢想食嘅唔會缺少, 亦會比佢適量食補, 溫和比佢補身較安全; 今日燉咗淮山杞子乳鴿湯, 見佢飲到舔舔脷, 我決定比佢鍾意嘅係最重要!

波波仍然好黐身, 時刻要媽媽抱住, 我肩背手臂又痛又酸軟, 但都堅持比佢喺我懷中感覺我嘅心跳!  

同意生命不在乎長短, 如果真係要離別, 我祇求無痛苦走得適然, 乖仔會有愛伴隨到最後一分一秒!



深夜陪喺波波身邊, 感慨萬千


 


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!