2020年9月25日 星期五

波波離開一星期 (w/mp4-突然好想你)


無見到波波已經有一星期, 仍然好唔習慣, 之前有好多瑣事要安排, 到依家安靜落
嚟, 先強烈感受到嗰種失落及椎心之痛啊; 每晚瞓吓醒吓, 一醒就望向波波張床仔, 睇吓佢有無返嚟, 之前豆b走咗, 第三晚就見到佢坐喺自己張床仔, 佢仲返過嚟兩次, 但點解我仲未見到波波?  
好失望, 見唔到
乖仔, 但曾經聽到過佢嘅叫聲, 好細聲但頗清晰!


我多希望可以再見你一面



波波, 你明明有表示過會返
睇媽媽, 你一定唔會騙我, 你係怕媽媽見到你更難過? 所以就算你有返來都唔要驚動我?
波波, 媽媽真係好掛住你, 你返來同媽媽見個面好麼? 最少、最低限度, 你都入我夢比個安慰我, 乖仔波波.....




望住空空嘅帳篷好心酸



親戚朋友都安慰我, 叫我呢段時間要盡量忙, 日子會較易過, 我仲可以忙乜嘢事?? 感覺做乜都無意義!
唯一環繞住波波嘅周邊, 會做得樂意!
聽歌做視頻, P圖做相片, 睇住波波嘅相, 喊完一次又一次, 發洩過後會舒服啲!





mp4-突然好想你




無忘記早晚為波波頌經, 極其虔誠, 我呢個無信仰嘅人唯一嘅一次, 做得十分願意!
希望波波好, 我心裡目前最想做嘅祇有呢件事!

今日, 突然收到阿女送比我嘅禮物, 一打開包裝即時淚奔, 當我哋感覺波波來日無多, 佢就從美國訂咗呢個禮物, 喺適當時間安慰我受傷嘅心; 好感恩阿女咁貼心, 總留意住我會鍾意嘅物品!








多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!