2020年9月19日 星期六

一路有光 (w/mp4-天使的翅膀)





非常
非常掛念波波, 屋企變得好靜好靜, 滿眼都係波波用緊嘅物品, 好傷心, 情緒都唔知要點調整; 個心好急, 好想快啲將唔好嘅情緒修正, 因為我要為波波頌經, 即使我一直無信仰, 但知道會幫到波波, 我一定虔誠!


[關於斷靈索]:https://kiki9.pixnet.net/blog/post/254410552


琴日波波下午1:39離世, 我無即刻通知善終公司, 唔想太快送
走佢; 自從聽過講座, 知道最好比佢留喺屋企8個鐘, 等佢沈睡嘅靈魂甦醒後有時間適應, 剛離世會唔知自己已進入另一個形態, 丟佢去一個陌生地方佢會好驚; 以前我唔識, 不知者不罪, 希望安安樂樂, 精精叻叻, BeBe同豆豆唔好怪我無呢方面嘅知識!

琴晚阿女對住波波遺體做最後一次reiki, 送比乖仔一路有光引領, 之後晚上10點善終公司上
接乖仔, 我對住波波再三叮嚀; 要勇敢, 要乖, 媽媽好快會接你返家, 你暫時好好休息, 可以的話就返來見媽媽, 你嘅床仔被仔一直會保留喺原地, 媽媽等你!

真係好怕親手將我心愛嘅毛孩交託喺他人手上, 從佢接過波波踏出門口嘅一剎那, 我崩潰喊唔停.....
波波嘅肉身真真正正咁離開呢個家, 我永遠失去佢喇!








今日, 收到一份派件, 一打開淚如雨下, 原來阿女知我整日抱住波波導致肩背痛, 佢買咗個揹帶比我, 希望幫到卸吓力; 原本諗住幫到我無咁痛時, 波波又可以一直貼住媽媽安心休息....
呢個遲來嘅
揹帶觸發我喊到收唔到聲, 我親愛嘅波波已同我永別, 我唔再需要喇!

今晚, 阿女帶貓貓睇醫生, 同Dr. Fung 講波波走咗喇, 阿女話即時dead air, 然後傷感叫阿女轉達慰問....
我都要好多謝大家嘅慰問, 每一句都好暖心, 每次睇到、聽到都哽咽眼淚即時流下, 大家對波波嘅愛護我會記在心間!


mp4-天使的翅膀



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!