2013年2月18日 星期一

加入黑酵母 - AUREO

前胸毛毛仍然稀薄,但都比之前好咗!

達達食咗兩個幾月神奇粉喇, 再加上用埋神奇水整個系列, 毛質毛色係有改善, 背上褪晒黑毛; 但就睇到頭毛稀疏咗, 唔知係咪換緊新毛, 因為見到背部嘅毛就越嚟越好, 但膊位以上同前胸, 都係好稀疏, 都仲係見到肉肉, 生長新毛進度仍好慢
不過見到有進步, 都好開心喇 :D




毛色毛質都好咗, 但禿咗嘅地方改善好慢 :(
膊位以上同條頸唔多毛,希望係換緊啦,需要多D時間

比起上個月有好大進步喇!

TT主人話食黑酵毋對TT生毛有效, 雖然每隻狗狗反應有異, 但都值得一試; 好! 等我order番嚟再比達達!
對於達達生番毛毛, 本來信心就唔大, 比佢食黑酵母都係想加強佢免役系統,  鞏固佢健康; 但近日見到佢好似開始有D好轉, 又再令我重燃希望!


睇咗好多外國BSD嘅分享, 有呢個嘅狗狗都好似唔太長命, 睇完後我隱隱覺得有D唔妥, 好唔安樂; 想當日叻叻都係10歳就離開我! 我希望呢隻補充品, 會幫忙宿命逆轉啦!

雖然聽到話甩毛唔會影響身體健康, 但佢都唔可以叫做健康良好, 論上佢身體一定有某方面不足之處, 先會甩毛, 搵唔到原因唔代表無病嘛!

無論今次達達再長出新毛, 佢都年紀漸老,  係有需要用到補充品; 上次寵物展某補充品攤位負責人話依家空氣污染, 狗狗5,6歲都開始步入老年, 更何況佢係長期病患!

另外加高咗劑量嘅melatonin, 已經停服; 我同Hsiang醫生都覺得既然再無作用, 都無必要繼續; 希望加入黑酵毋, 會幫到生新毛之餘, 仲會加強佢身體健康啦!

毛毛有改善,心情都跟住好,真係奇怪!

達達好耐無同波波玩喇,依家先有番反應咋!
波波接到訊息先會開始玩!

之前都唔敢惹佢, 佢地真係有構通方法嘅!


黑酵毋 - AUREO



說明:黑酵母β- glucan是從黑酵母菌Aureo- basidium培養出的凝膠狀液,獨特的β- 1, 3 - 1, 6的多醣體分子結構具高機能性,效果較其它的多醣體為佳。並均衡含有維生素C、鈣、鎂、鉀等營養素。

用途:促進寵物健康,提高免疫力。

劑型:β- Glucan培養液,裝於鋁箔袋中。

成份:β- 1,3- 1,6 Glucan (100克 產品含量480毫克以上)
 




黑酵母培養液

就是把[黑酵母菌 (Aureobasidium pullulans)]自然培養,並與含有豐富礦物的水、蔗糖、米糠及維他命等的培養液混合培養。在這種培養液中的酵母自行製造了天然的凝膠狀,大量的 β-Glucan溶化其中。在製造過程中,雖然實施了加熱殺菌程序,但是;一切破壞自然平衡、精製及抽取等化學程序一概不採用。[黑酵母培養液]中包含豐 富的β1,3-1,6 Glucan,因是黏性高的凝膠狀體,故易於飲用及被吸收。

β-1,3-1,6 Glucan的效用

黑酵母培養液中含有的β- glucan有激活免疫系統的作用。美國哈佛大學的研究小組發表現,存在於免疫細胞的巨噬細胞表面的[接受體]與β-1,3-1,6 glucan結合在一起。所謂[接受體],是存在於細胞膜的[鑰匙孔]一樣的東西。該研究小組亦發表了[接受體]與β-1,3-1,6 glucan結合後,巨噬細胞的活動變得活躍起來。
之後的進一步研究中,β-1,3-1,6 glucan結合時,可以獲得最佳的效果。近年來,在歐美日各國對β-1,3-1,6 glucan不斷的進行研究,從而得知除可增加左右免疫力白血球的數量外,並且通過與抗癌藥劑的一併使用,亦可消滅被稱為血癌的白血病細胞。此外;長期 (約3年以上)攝取β-glucan的人,其免疫力比沒有攝取β-glucan的人高出3-5倍。



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!