2013年2月7日 星期四

媽媽學蒸糕(w/album)

相片連結

過年過節我都會訂購賀節食品比D豬仔, 今年就忙到頭都暈, 係見過FB有出過post, 睇到就快有應節食品訂購, 想等吓比較邊間最好, 但一轉頭就忙到唔記得, 咁就過咗訂購deadline; 我有send過email問, 但都無覆我 :(

唯有梗著頭皮, 上網搵食譜, 去做我生平第一次嘅蒸糕; 好彩都唔算有難度, D豬仔又唔會挑戰我手藝唔好, 就為佢哋蒸番底愛心糕啦!


跟住同幾隻豬再影多次賀年相, 佢哋都習慣晒, 除左豆b成日食, 都算好乖 :)
影完相就要襯新鮮食喇, 等佢哋快人一步去品嘗; 食糕糕, 身體好 :)






多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!