2013年2月25日 星期一

漫長迂廻嘅路 - BSD (下)



歸納咗各地朋友成功幫到有BSD松松, 大部份方法都係搽油, 等油份停留皮膚4小時以上, 亦可以過夜, 跟住就沖將油份洗清!
其中用嘅油類都好廣泛, 有用礦物油、椰子油、嬰兒油、鴯鶓油等等; 而洗毛水都好多款, 有松焦油洗毛水, 我用緊嘅DERMagic shampoo及emu oil shampoo等等, 甚至有人用上洗潔精:)



跟住follow up會搽上護膚品, 因為佢皮毛都好乾燥, 產品因應狗狗皮膚接受度; 有人用DERMagic rescue lotion, 呢隻我上年都有比達達用過, 但見唔到明顯效果; 有人噴神仙水, 仲有好多不同產品, 但都係要睇番自己狗狗嘅接受程度!


今年1月尾進行療程, 皮膚好轉亦無左難聞氣味,
毛情況無改善, 仍未能長出新毛!


 今次幫達達生毛毛過程, 同大家分享我嘅方法, 希望對有脫毛症嘅狗狗可以幫到忙啦!

外用嘅我每星期幫達達厚厚咁搽上鴯鶓油, 隔一夜後要同佢沖洗乾淨, 因為洗清油份唔容易, 要落兩次shampoo! 第一次我用emu oil shampoo, 第二次我用DERMagic shampoo + conditioner,要慢慢搓揉希望洗去嗰D黑色素; 跟住用暖風同佢吹乾皮毛, 大概吹到70%乾左右, 就全身噴透Magic Mist神奇水, 按摩滲透皮膚, 然後再徹底吹乾!


跟住第二日我再做多一樣!
Laser Comb 幫佢紅外線; 多謝網友G嘅介紹, 本來H醫生話唔敢肯定對達達毛囊有無傷害, 我都有所顧慮唔係好敢試, 但見到達達情況咁壞, 都不妨死馬當做活馬醫啦, 每星期我都幫佢照一次!
之後持續每日噴上神奇水, 按摩後吹乾, 完全無毛嘅地方, 搽上V送比達達嘅SORE  NO-MORE Sports Salve

照laser comb
搽 sports salve cream

內用當然要繼續佢嘅甲狀腺藥, 不過我都減番去之前嘅份量喇, 唔想佢食咁重藥啦; 跟住有用過嘅補充品包括有一開始甩毛時用嘅, 由台灣訂返嚟嘅愛倍多, 亦有用過大長生, 跟住有黑芝蔴粉螺旋藻、海藻粉魚油薑黃素鱉蛋粉神奇粉草本提升免疫素及後期加入黑酵母等等, 不過唔係同一時間全部服, 要慢慢試嚟做配搭, D都係對生毛有幫助, 但要因應狗狗接受程度去選擇啦; 跟住仲有每星期飲補肝湯, melatonin就停服喇, 雖然達達第一次係有良好療效, 但今次再番發即使加重咗份量, 都再無作用喇!

2月頭已經見皮毛有好轉!
過多一週, 背部毛毛厚左!
毛髮有番光澤,立立令 :)

如果狗狗未嘗試用melatonin, 建議同獸醫商討一吓, 我認為可以一試!
但要問過獸醫, 因為如果狗狗有糖尿病係唔可以服用, 仲要做過測試睇吓有無其它唔適合嘅健康問題, 所以一定先要徵詢獸醫!

希望各位主人養有BSD嘅狗狗唔好放棄希望, 無疑呢條係漫長迂迴嘅路, 會磨你嘅鬪志, 但一定要堅持!有時西方正統醫學幫唔到你, 都有另類療法可以嘗試, 唔需要絕望, 只要堅持, 唔好放棄!
仲要有心理準備呢場係持久戰, 今次打勝都只係一時, 要預咗同樣情況好大機會短時間又會再番嚟搵你!
 
話BSD唔影響佢哋健康, 但我覺得有一定影響, 見到嘅明顯係皮膚質素差咗, 仲有情緖問題, 算唔上係一隻完全健康嘅狗狗; 但請各主人盡量哋, 記住狗狗生命中衹有你, 千萬唔好將佢哋放棄!

網上睇到有主人, 繁殖者會因為狗狗有呢個病, 而將佢人道毀滅真係好震驚, 點解會因為佢失落豐厚嘅毛髮, 連帶會失落埋曾經有過嘅一份感情???!!!!😢


任何環境, 理由, 請唔好離棄你嘅狗狗!




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!