2013年2月21日 星期四

互相作伴 (w/album)

達達變咗大眼妹

達達豬又開始食埋黑酵母喇, 應該會增強佢免疫系統啦, 呢隻補充品一直口碑唔錯, 但大都係有癌病嘅狗狗先會服用, 我無諗過會要用上佢啦; 不過TT用出成績, 見到有新生毛髮, 我都不防試吓, 睇成份都係多醣體類, 都係有益健康啦!




人瘦咗會顯得對眼大咗, 原來狗狗少咗毛都會咁架喎:)


近日同達達豬磅重佢輕咗呀, 雖然係輕咗0.1kg, 但都有擔心架; 好彩佢胃口唔差, 但我都怕佢有消化不良, 同佢換咗一隻加上probiotic嘅消化寶,twins就照舊食prozyme!

 

PrePro - Natural Blend of Prebiotics,
Probiotics and Enzymes




達達停咗
melatonin後再無成日瞓覺, 都有興趣跑吓, 又會肯同波波玩, 如果唔係我實擔心死喇! 不過我都係加多少少肉類比佢啦, 要keep住體重唔好太大波動我先安心架!


今日無出去, 由得佢哋喺屋企自己玩, 每次見佢哋跑嚟跑去, 互相作伴, 我就覺得養多於一隻狗狗, 係無錯架 :)


相片連結



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!